Web Analytics Made Easy - Statcounter

زرینچه به شایعه استعفایش واکنش نشان داد.

طرفداری- سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید تا استقلال راه افتاده و به صدر جدول رسیده، دوباره شایعه رفتن استراماچونی و تعطیلی تمرین و این مسائل را به راه انداختند.

جواد زرینچه در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شایعه استعفایش از سرپرستی تیم و اینکه امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا نکرده است، اظهار داشت:

فردا مسافر مالزی هستم و باید در جلسه لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل قرار است پیگیر امور سفر باشم و در تمرین امروز شرکت نکردم.

وی در خصوص شایعه استعفایش از سرپرستی تیم استقلال گفت:

تیم مشکلی ندارد و این مسائل شایعه است. هر روز باید در مورد قهر سرمربی، اعتصاب در تمرین و... صحبت کنیم. امروز در تمرین شرکت نکردم چون پیگیر سفر به مالزی برای اجلاس AFC هستم. وقتی برای سفر هماهنگ می‌کنم، چه قهری و چه استعفایی؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شایعه تهدید به جدایی استراماچونی به خاطر عدم دریافت مطالباتش عنوان کرد:

باشگاه همین یکی دو هفته پیش بود که بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد. الان هم در حال تلاش است که به کل تیم و به خصوص سرمربی پرداختی داشته باشد. فتحی و همکارانش در این مدت تلاش‌های زیادی کردند که مطالبات بازیکنان را بدهند. استقلال راه افتاده و به صدر جدول رسیده، دوباره شایعه رفتن استراماچونی و تعطیلی تمرین و این مسائل را به راه انداختند.

زرینچه ادامه داد:

فتحی و اعضای هیات مدیره گام به گام حرکت می‌کنند تا مشکلات حل شود. هواداران استقلال هوشیار باشند و شایعات را باور نکنند. تیم آماده بازی با پیکان است و تمریناتش را پیگیری می‌کند تا به امید خدا از آن مسابقه هم 3 امتیاز لازم را بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی «پیو» نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. 

نتایج این نظرسنجی نشان داد 53 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند درباره اینکه نتانیاهو کار درستی را در مسائل دنیا انجام دهد هیچ اعتمادی به او ندارند و یا اعتمادشان ناچیز است. 

از میان هر 10 نفر تنها سه نفر گفته‌اند که دست‌کم مقداری اعتماد به نتانیاهو در این خصوص دارند. 

این نظرسنجی از روزهای 1 تا 7 آوریل در میان 36 هزار فرد بزرگسال آمریکایی انجام شد. میزان آمریکایی‌هایی که گفته‌اند هیچ اعتمادی به نتانیاهو ندارند نسبت به سال 2023 نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشافشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرانگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهونویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد کرد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان