Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@01:35:42 GMT

جدایی «استراماچونی» واقعیت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۹۹۴

جدایی «استراماچونی» واقعیت ندارد

ایران اکونومیست- رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آندره‌آ استراماچونی با استقلال قرارداد دارد و خبر جدایی او به دلیل مشکلات مالی به دور از واقعیت است.

«اسماعیل خلیل‌زاده» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: هواداران استقلال نگران شایعه جدایی استراماچونی نباشند و این اخباری که پس از صدرنشینی استقلال در لیگ برتر مطرح شده به دور از واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی در این مدت برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و نشان داده مربی متعصب و سخت‌کوشی است که تلاش می‌کند بهترین نتایج را برای تیمش به ارمغان آورد.

خلیل‌زاده تصریح کرد: استقلال با شایستگی به آنچه استحقاقش را داشت رسید و توانست به صدر جدول صعود کند. برخی می‌کوشند در این برهه حاشیه‌هایی را برای این تیم به وجود آورند.

وی تاکید کرد: استقلال شکل واقعی خود را پیدا کرده است و این قول را به هواداران آبی‌پوش می‌دهم بهتر از این نیز خواهد شد و در سه جامی که پیش رو دارد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: مدیران استقلال در تلاش هستند با برطرف‌کردن مشکلات مالی بستری را فراهم کنند تا این تیم بدون دغدغه حضور پرقدرت در مسابقات خود داشته باشد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال استراماچونی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد

سعید آجرلو: دولت ناراضی، مردم ناراضی، خودروساز ناراضی؛ این چه معادله ای است؟ آقای منظور! چرا ارز خودرو را تخصیص نمی دهند؟ نظام تخصیص ارز ناعادلانه و ناکارآمد است. آقای فرزین! دلار تلگرامی واقعیت است.

دریافت 32 MB

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی