Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از پیگیری برای برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی خبر داد و افزود: این مصوبه در کمیسون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده و تا دو ماه دیگر به صحن علنی مجلس می‌آید.

سید قاسم جاسمی امروز (16 آذر) در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به منطقه جنگی شدن کرمانشاه، گفت: بر اساس این مصوبه قرار شد نیروهای شاغل ادارات از مزایای این طرح برخوردار شوند که این موضوع با انتقاد به حق بازنشستگان همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صحبت بازنشستگان این است که سختی‌های جنگ را آنها تحمل کردند، اما حالا باید از مزایای آن محروم شوند که در همین راستا برای برخورداری بازنشستگان از مزایای این طرح پیگیر شدیم و در کمسیون اجتماعی مجلس هم به تصویب رسید.

جاسمی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته این مصوبه قرار است هرچه سریعتر به صحن مجلس بیاید و احتمالا تا دو ماه دیگر با طرح در صحن علنی مجلس، بازنشستگان نیز از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به انتقادهای بسیار نیروهای مسلح از محروم ماندن از مزایای این طرح، گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم نیروهای مسلح را هم مشمول این طرح کنیم که موافقت اولیه در این زمینه هم اخذ شده  است.

جاسمی به محرومیت بخش‌های بیلوار و سرفیروزآباد از مزایای مناطق جنگی هم اشاره کرد وافزود: امیدواریم با مساعدت استاندار کرمانشاه بخش بیلوار هم از مزایای مناطق جنگ برخوردار شده و مزایای کارمندان آن مانند شهر کرمانشاه پرداخت شود.

وی افزود: عمده شاغلین در این دو بخش معلمین هستند که افزایش حقوق آنها از سوی آموزش و پرورش پیگیری خواهد شد.

جاسمی در خصوص بخش سرفیروزآباد نیز گفت: بارها اعلام کردیم که این بخش بمباران زیادی شده، اما حرف ستاد کل نیروهای مسلح این است که نمی‌توان هر جایی که موشک‌باران شده را جزو مناطق جنگی محسوب کنیم، چون بخش های زیادی از کشور در دوران جنگ تحمیلی این وضعیت را داشته‌اند، اما امیدواریم با مساعدت استاندار کرمانشاه بتوانیم مزایای مناطق جنگی را هم برای این بخش از شهرستان کرمانشاه داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شورای برنامه ریزی استان كرمانشاه نماينده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق قنادزاده امروز در حاشیه نشست دومین اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران، گفت: مذاکرات تجارت آزاد با کشور پاکستان آغاز شده است، تاکنون ۴ دوره مذاکره داشته‌ایم و قبل از سفر رئیس جمهور به این کشور در خصوص مذاکرات تجارت آزاد تبادل فهرست و سند کرده‌ایم و در انتظار هستیم تا طرف پاکستانی پاسخ دهد.

وی افزود: سال گذشته برنامه‌ریزی شد تا در یک سند ۵ ساله تجارت دو کشور به ۵ میلیارد دلار دست یابیم. همچنین رؤسای جمهور ایران و پاکستان برای تحقق تجارت ۱۰ میلیارد دلاری توافق کرده‌اند.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران افزود: موافقت‌نامه تجارت آزاد با اوراسیا نیز در انتظار مصوبه مجلس است. طرف‌های مقابل ما قول داده‌اند که تا پایان بهار امسال مصوبه مجلس را می‌گیرند و لذا ما نیز امیدواریم قبل از پایان دوره مجلس فعلی مصوبه مجلس را دریافت کنیم.

وی در خصوص تجارت ایران و قاره آفریقا اظهار کرد: قاره آفریقا هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت دارد لذا بازار کشورهای آفریقایی بسیار بزرگ است و در حوزه‌های مختلف از جمله معدن، نفت، گاز، پتروشیمی و … می‌توان در این کشور فعالیت کرد و در حوزه‌های مختلف با توجه به مواد اولیه موجود در این کشور می‌توان برای تولید مشترک برنامه‌ریزی کرد.

قنادزاده در پاسخ به این سوال که آیا قرار است یک هیأت تجاری از کره شمالی نیز برای بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی به ایران بیاید، گفت: هنوز هیأتی وارد نشده است. تا قبل از برگزاری نمایشگاه و حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه نمی‌توانیم بگوییم به طور قطع چه کشوری برای بازدید از این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی در خصوص گوشت‌های وارداتی از آفریقا بیان کرد: گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می‌شود.

کد خبر 6087885 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • واردات گوشت از آفریقا به کشور
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس