Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@05:22:55 GMT

بازگشت نعمتی و عالیشاه به تمرینات پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۴۱۲

بازگشت نعمتی و عالیشاه به تمرینات پرسپولیس

سرخ‌های پایتخت که خود را برای دیدار پیش رو برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر آماده می‌کنند، تمرینات خود را از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کردند.

تمرین امروز با حضور تمام بازیکنان برگزار شد و امید عالیشاه و سیامک نعمتی هم در تمرین امروز حضور پیدا کردند. این ۲ بازیکن در آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با ذوب‌آهن با یکدیگر درگیر شدند و به همین خاطر در دیدار آخر تیم‌شان از فهرست کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان روز گذشته نیز در بازی تدارکاتی پرسپولیس هم اجازه حضور پیدا نکردند اما امروز با نظر (گابریل) کالدرون و هماهنگی باشگاه به تمرینات بازگشتند.

پیش از شروع تمرین امروز سرمربی به طور رسمی جلسه‌ای را با بازیکنان خود برگزار و نکات فنی را به آنها گوشزد کرد. کالدرون همچنین عملکرد تیم و انتظارات خود را برای بازیکنانش تشریح کرد.

پس از حدود ۳۰ دقیقه بازیکنان برای انجام برنامه‌های تاکتیکی به زمین آمدند. شروع کار بعد از گرم کردن به پاسکاری و حمل توپ از خط دفاع به خط حمله و پس از آن اقدام برای گلزنی اختصاص داشت. در ادامه، سپک تاکرا در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت و بازیکنان در جریان آن ضمن انجام حرکات نمایشی به کری خواندن برای یکدیگر مشغول شدند.

 این جلسه تمرینی پس از حدود یک ساعت به اتمام رسید.
 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس سیامک نعمتی امید عالیشاه گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سیامک نعمتی امید عالیشاه گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس سیامک نعمتی امید عالیشاه گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که هواداران در کمپ ناصر حجازی حضور یافتند و نظاره‌گر عملکرد شاگردان جواد نکونام بودند. در تمرین چند نفر از پیشکسوتان این تیم هم حضور پیدا کردند.

علاوه بر پیشکسوتان قدیمی استقلال یکی از چهره‌های جذابی که در کمپ ناصر حجازی حضور داشت، امیرحسین صادقی بود. کاپیتان سابق آبی‌پوشان که همواره در فضای مجازی با فعالیت‌های پرشمار خود حمایتش از تیم جواد نکونام و بازیکنان را اعلام کرده امروز هم در محل تمرین حضور داشت و با بازیکنان اعضای تیم به گپ و گفت پرداخت.

صادقی که این روزها در مربیگری هم فعالیت می‌کند و به دنبال طی کردن مدارج ترقی در این عرصه است به عنوان یک هوادار در کنار استقلال حضور دارد و در تمرین روز جمعه هم از بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی خواست تمام تلاش خود را برای بالا بردن جام در فصل جاری به کار بگیرند. حضور صادقی در تمرین امروز بالاتر رفتن روحیه بازیکنان در کمپ شده بود.

دیگر خبرها

  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی