Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای مراسم افتتاح فاز نخست بزرگراه شهید نجفی رستگار، وحیدرضا محمدی ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و گرامیداشت یاد شهیدان این منطقه گفت: از زمان استقرار شورای پنجم هشتاد پروژه در منطقه ۱۵ افتتاح شده و امروز بعد از نهمین ماه سال برای چهارمین بار یک پروژه بزرگ در این منطقه افتتاح می شود و با کمال افتخار فاز اول پروژه شهید نجفی رستگار و پل شهید مزینانی را افتتاح می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از مشکلات این پروژه تملک معارضین بود که با تلاش شهرداران اسبق منطقه و سایر مدیران شهری مشکلات برطرف شد. ۲۸ هزار متر معارض تعیین تکلیف شد و یک هزار میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت. البته برای تکمیل پروژه ۱۱ معارض مانده که در حال انجام است، البته تاکید شهردار این بود که توافق حاصل شود. با تکمیل این پروژه بار ترافیکی جنوب شرق تهران کاسته خواهد شد.

در ادامه مراسم صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران عنوان کرد: این پروژه یکی از پروژه های بزرگ است و کسانی که از مبدا تا مقصد این بزرگراه از راه های قبلی می خواستند تردد کنند ضمن تحمل ترافیک های سنگین یک کیلومتر و نیم هم بیشتر مسیر را طی می کردند

وی افزود: امروز ۲ کیلومتر از ۶ کیلومتر پروژه شهید نجفی رستگار افتتاح می شود و بقیه بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۱ معارض داریم که در صورت حل آن طبق قولی که داده ایم تا آخر سال جاری پروژه را به پایان می رسانیم.

در ادامه مراسم سردار علیرضا فخاری، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم گفت: دسترسی و ارائه خدمات به مردم منطقه ۱۵ در مشیریه و رضویه از دستاوردهای این پروژه است و ما خوشحالیم که در کاهش ترافیک منطقه کمک کردیم. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در ده ها پروژه مشابه در سطح تهران با ما همکاری راهبردی داشته است و توانسته سند پرافتخاری را در سازندگی و خدمات شهری ارائه کند.

یکی دیگر از سخنرانان این مراسم محمد علیخانی عضو شورای شهر بود.

وی گفت: در کمسیون عمران در چند مرحله به اتفاق اعضا از این پروژه بازدید داشتیم. از کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تشکر می کنم که به موقع تخصیص ها را انجام دادند. هزینه فاز یک تنها ۱۱۰ میلیارد تومان بود و امیدواریم تا پایان سال فاز بعدی به بهره برداری برسد.

کد خبر 4790973 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر تهران افتتاح طرح عمرانی شهرداری تهران شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران شهر تهران اغتشاشات ایران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش معلولان آتش نشانی دستگیری سارق محسن هاشمی کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران محمد علی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود

نخستین رصدخانه دانش‌آموزی مجهز به رادیوتلسکوپ که به نام شهید بزرگوار حاج حسن تهرانی مقدم مزین شده است در شهرک شهید محلاتی آماده افتتاح می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی صباغ؛ شهردار منطقه یک با همراهی جمعی از معاونین و مدیران منطقه به مناسبت روز معلم در دیدار با تعدادی از معلمان در مجتمع فرهنگی، آموزشی شهید محلاتی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبیین مقام والای معلم اظهار کرد: معلمان پرورش‌دهنده آینده‌سازان و نسل جوان کشور هستند و در تربیت نسلی مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلمان و استادان دانشگاه

صباغ همچنین با حضور در اولین رصدخانه دانش آموزی مجهز به رادیوتلسکوپ که با همکاری شهرداری منطقه یک، دانش آموزان مدرسه امام هادی و مجتمع فرهنگی ، آموزشی شهید محلاتی و...احداث شده است  بازدید کرد و این مجموعه را که به نام شهید بزرگوار حاج حسن تهرانی مقدم مزین شده است را یکی از مراکز خوب علمی شهرک شهید محلاتی دانست که پس از تجهیز در اختیار دانش‌آموزان استعداد‌یابی شده قرار خواهد گرفت و مهارت‌های هوافضا و نجوم را در آنها ارتقا خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر