Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@23:13:57 GMT

ملی پوش لرستانی به مسابقات آسیایی موی‌تای راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۹۸۳۴

ملی پوش لرستانی به مسابقات آسیایی موی‌تای راه یافت

رئیس کمیته موی تای استان لرستان گفت: علی مددی ورزشکار لرستانی به مسابقات آسیایی موی‌تای راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کردعلیوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی موی تای اظهار داشت: علی مددی موی تای کار لرستانی با غلبه بر تمامی رقبا توانست فیکس تیم ملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی موی تای به‌منظور مشخص شدن ترکیب تیم ملی موی تای ایران، جهت اعزام به رقابت‌های آسیایی برگزار شد.

رئیس کمیته موی تای استان لرستان عنوان کرد: رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی موی تای ۱۲ آذرماه امسال در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار و نفرات فیکس تیم ملی در اوزان مختلف مشخص شدند.

وی بیان کرد: علی مددی جوان لرستانی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم بااقتدار رقبای خود را شکست داد و به عضویت تیم ملی موی تای ایران درآمد.

کردعلیوند گفت: مسابقات آسیایی جوانان و بزرگسالان موی‌تای در اواخر آذرماه امسال به میزبانی ابوظبی برگزار می‌شود که علی مددی موی تای کار لرستانی به همراه تیم ملی به این مسابقات اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد

دریافت 39 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی با حضور ۱۱۵ ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت خانه بجنورد برگزار شد.

کد خبر 6096182

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی