Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ صمد محمدعلیزاده روز شنبه در آیین گشایش نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع پوشاک، لحاف، تشک، ست آشپزخانه و محصولات تولیدی بومی و محلی از جمله خشکبار، ترشی، عرقیات گیاهی، ، قارچ، مبل، عسل در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

وی افزود: تولیدکنندگانی که در این نمایشگاه حضور دارند از محل تسهیلات قرض الحسنه و محرومیت‌زدایی  فعالیت خود را آغاز و توانسته‌اند ایده‌های خود را به مرحله تولید برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره یادآور شد: این نمایشگاه با حضوراکثر فعالان اقتصاد مقاومتی بومی شهرستان دیواندره و چند تن از خارج شهرستان دایر شده است.

سرهنگ محمدعلیزاده گفت: افزایش فضای کسب و کار، افزایش منافع مردم، جلوگیری از انتقال سرمایه داخلی به خارج از کشور، کمک به تولید داخلی  تقویت فضای تجارت و بازارهای صادرات از دیگر مزایای اقتصاد مقاومتی بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دیواندره گفت: این نمایشگاه در سالن نمایشگاه های سازمان تعاون روستایی با ۵۰ غرفه با همکاری ادارات سطح شهرستان از ۱۶ تا ۲۲ آذر به مدت یک هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۰شب اماده بازدید از علاقمندان می باشد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها رونق تولید دیواندره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید دیواندره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی رونق تولید دیواندره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان روز سه‌شنبه در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با اشاره به عملیات موفقیت آمیر وعده صاق گفت: عملیات وعده صادق به پشتیبانی نیرو‌های انقلابی ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست.
سردار نعمت اله باقری افزود: امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود باشیم. 
حجت‌الاسلام علی درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان در این مراسم فلسفه وجودی حکومت دینی را برقراری عدالت و توجه به قشر محروم و محرومیت زدایی دانست و افزود: خدمت رسانی بی منت به مردم موجب افزایش حس نوعدوستی، انصاف، عدالت و محبت در جامعه می‌شود.
احسان جهانبخش مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان نیز در این آیین با اشاره به اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در لرستان در سال گذشته گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال نیز همین مقدار به اشتغال استان اختصاص یابد.
دبیر قرار گاه اقتصاد مقاومتی کشور نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی در اختیار مردم قرار گرفت و پیش بینی می‌کنیم این مبلغ امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد.
 فرحی گفت: پیش بینی می‌کنیم با این اعتبار بتوانیم ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کنیمم که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۰ هزار بیشتر است. 
دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با حضور ۱۶۰ تسهیل گر از ۱۰ استان کشور به مدت دو روز با موضوع آموزش تسهیل گری و ایجاد اشتغال در خرم آباد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح