Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@12:02:16 GMT

ربایش ۲خانم و دختر ۴ساله توسط سارقان خشن

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۰۱۹۵

ربایش ۲خانم و دختر ۴ساله توسط سارقان خشن

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 10:59 صبح روز چهاردهم آذرماه خبری مبنی بر آدم‌ربایی در خیابان پیروزی به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت اکیپی از مأموران انتظامی کلانتری 110 شهدا به محل حادثه اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل به تحقیقات از شاهدان عینی پرداختند که بررسی اولیه نشان داد دو پسر جوان حدوداً 20 ساله، همزمان با سرقت یک دستگاه خودروی پژو 206 صندوق‌دار، سرنشینان آن شامل دو خانم حدوداً 37 و 55 ساله و دختربچه‌ای چهار ساله را ربوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با تحقیقات پلیسی مردی جوان با حضور نزد مأموران عنوان کرد که صاحب خودروی پژو 206 است.

وی به پلیس گفت: من، دخترم، همسرم، مادر و خواهر همسرم در خودرو بودیم، مادر همسرم عمل آنژیو قلب انجام داده و ساعتی قبل او را از بیمارستان بوعلی ترخیص کردیم، بعد از ترخیص، برای اخذ جواب سونوگرافی همسرم به خیابان پیروزی آمدیم و من و همسرم برای دریافت جواب سونوگرافی از خودرو پیاده شدیم، درحالیکه خودرو روشن، شیشه‌ها بالا بود و سوئیچ روی فرمان قرار داشت.

پس از اینکه کارمان تمام شد به خیابان آمدیم اما متوجه شدیم خودرو همراه با سرنشیان به سرقت رفته است.

شاهدان ماجرا در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که دو پسر جوان ابتدا با استفاده از قمه شیشه‌های خودروی را شکسته و سپس خودرو را به همراه سرنشینانش سرقت کرده‌‌اند.

با ثبت اظهارات صاحب خودروی و برداشت شماره پلاک خودرو، طرح مهار برای بازداشت سارقان آدم‌ربا به اجرا درآمد، دقایقی بعد مأموران متوجه شدند سارقان، سرنشینان خودرو را به دلیل تقلای زیاد برای رهایی یافتن از دست آنها، در خیابان عارف شمالی از خودرو پیاده کرده و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) به مسیر خود ادامه داده‌اند.

متهمان هنگام فرار، با واحد گشت موتوری پلیس روبه‌رو شده که با کوبیدن خودرو به مأموران و مجروح کردن آنها، به فرار خود ادامه داده بودند.

در ادامه ماجرا، واحد گشت بازررسی پلیس پایتخت حین حرکت در مسیر، با مشاهده خودروی پژو 206، به راننده و سرنشین خودرو مشکوک و برای بررسی موضوع به تعقیب خودرو پرداختند که در نهایت متهمان ضمن برخورد با یک دستگاه خودروی نیسان متوقف شده بودند.

مأموران در این حین برای بازداشت سارقان‌ آدم‌ربا دست به کار شده و موفق شدند یکی از متهمان را بازداشت کنند اما متهم دوم از محل گریخت.

سرهنگ حمید خروش؛ رئیس پلیس بازرسی پایتخت با اعلام این خبر گفت: در جریان این حادثه دو مامور انتظامی و یک شهروند مجروح شدند و متهمان به 6 دستگاه خودروی عبوری نیز آسیب رساندند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات از سرنشینان پژو 206، مشخص شد که آنها توسط متهمان تهدید به مرگ نیز شده بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش پلیس برای بازداشت متهم دیگر این پرونده، گفت: متهم 20 ساله این پرونده مدعی شده که چند روز پیش از یکی از شهرستانهای همجوار به تهران آمده و دارای سابقه کیفری است.

رئیس پلیس بازرسی پایتخت با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد از شهروندان، خواست هنگام ترک خودرو، حتماً خودرو را خاموش و به هیچ وجه سوئیچ آن را بر روی فرمان نگذارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آدم ربایی سرقت پلیس سارقان خشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز