Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه، کاركنان شايسته تقدير صنعت بیمه بر اساس شاخص های نوآورانه، وفاداری سازمانی، تخصص و کارآمدی برگزیده شدند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در حاشیه بیست و ششمین همایش ملي بیمه و توسعه، صنعت بیمه کاركنان برگزیده خود را شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش:

محسن آقاعلیخانی، معاون نظارت بر نمایندگان شرکت بیمه البرز؛
علی احسان بنی ریاح، رئیس شورای فنی بیمه سامان؛
جمال یوسفی، مدیر کل شعبه کرمانشاه بیمه ایران؛
عباس پورشیخیان، رئیس اداره بیمه های اشخاص استان گیلان؛
محمد دنان، مدیر محاسبات فنی و طرح های نوین شرکت بیمه کوثر؛
زهرا چاوشان، رئیس شعبه بیرجند شرکت بیمه پاسارگاد؛
سارا دادرس، رئیس ستاد دیه شرکت بیمه پارسیان؛
حامد علی نژاد، مسئول باجه خوی از شرکت بیمه نوین؛
محسن کریمی، رئیس شعبه قم شرکت بیمه دانا؛
مریم کاویانی فر، کارشناس اداره کل امور حقوقی شرکت بیمه ایران؛
و ریحانه عظیمی، کارشناس شرکت بیمه ملت، به عنوان مدیران و کارشناسان شايسته تقدير صنعت بیمه در سال جاری انتخاب شدند.
گفتنی است در حاشیه بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه در کنار کاركنان شايسته تقدير صنعت بیمه از چهره ماندگار این صنعت نیز قدردانی به عمل آمد.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار صنعت بیمه می‌تواند به روند توسعه و رفاه جامعه کمک کند صندوق نوآوری و شکوفایی ایران آماده همکاری با جمهوری آذربایجان است خطر تعطیلی واحدهای تولیدی شمش فولاد تمبر" هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد " رونمایی شد آمادگی هلدینگ خلیج فارس برای همکاری با شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها وضع عوارض جهانی بر تجارت دیجیتال از هفته آینده ساخت پایانه صنایع پتروشیمی در امارات با هدف تسهیل تجارت رشد حجم معامله محصولات پلیمری و شیمیایی در بورس کالا دانگ فنگ سهمش را در پژو مي فروشد رشد ۶۰ درصد بورس در نیمه اول سال چرا پیش‌فروش‌های هفتگی خودروسازان، قیمت‌ خودرو را کاهش نداده است؟ ​همكاري فورد و مك دونالد رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و وزیر تجارت و صنایع عمان برنامه اجرایی یادداشت تفاهم همکاری امضاء کردند آنچه که باید از خودروی آبسوز بدانیم عربستان از عرضه سهام آرامکو چقدر به جیب زد؟ پرداخت بیش از 21 میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان ترویج فرهنگ مالیاتی موجب کاهش فرار مالیاتی می شود لایحه بودجه ۴۸۴ هزار میلیاردی به مجلس می‌رود روند متعادل بازار سهام تداوم می‌یابد فیلترهای خوراکی که سد آلودگی هوا هستند پربیینده ترین ها پربحث ترین ها رونمایی از تهاتر کارت ثمین شهر/ تهاتر موجب رونق اقتصادی می شود تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ وجه تضمین اضافی قرارداد آتی پوشال معمولی زعفران از فردا کاهش می‌یابد ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشت آخرین آمار معترضان به عدم دریافت حمایت معیشتی| ثبت نام اول دی ارزآوری ۹۷ میلیون دلاری صادرات کیوی مرغ در سراشیبی قیمت کاهش چهار درصدی تولیدات کشاورزی جهان در پی فرسایش خاک صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه تولید نفت اوپک در آستانه نشست ۱۷۷ کاهش یافت ۳۹ هزار کیلوگرم زعفران از کشاورزان خریداری شد مهمترین دلیل کاهش ارزش صادرات در ۸ ماه نخست سال چه بود؟ ثبت نام محصولات ايران خودرو صرفا از طريق سايت اينترنتي فروش معتبر است خط و نشانی برای فرار مالیاتی پزشکان صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو