Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:26:07 GMT

مصدومیت دوباره هافبک بدشانس سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۰۳۶۸

مصدومیت دوباره هافبک بدشانس سپاهان

علیرضا نقی زاده هافبک تیم فوتبال سپاهان با مصدومیت از ناحیه مینیسک مواجه شده و احتمالا تا پایان سال 1398 در دسترس امیرقلعه نویی نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی زاده که در پنجره تابستانی برای تقویت بخش میانی سپاهان به اصفهان آمد، هنوز نتوانسته برای تیمش در بازی های رسمی به میدان برود و حالا بدشانسی هایش ادامه دار شده و روز آینده میزان دقیق مصدومیت جدیدش مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقی زاده در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط خود اینگونه صحبت می کند: « متاسفانه از وقتی به اصفهان آمدم مصدومیت هایی گریبانم را گرفته که تا حالا تجربه اش نکرده بودم. واقعا خیلی ناراحتم که نتوانستم به باشگاه و آقای قلعه نویی کمک کنم. نمی دانم چه بگویم ولی حتما حکمتی در این ماجراها هست». 


هافبک سپاهان در رابطه با مصدومیت جدید خود، گفت: « دو هفته پیش بود که داشتم تمرین می کردم و متوجه شدم مینیسک پایم آسیب دیده است. هنوز چیزی مشخص نیست و فردا دکتر در اینباره نظر می دهد.»


او ادامه داد:« هیچ بازیکنی دوست ندارد مصدوم بشود ولی امسال واقعا بد آوردم. تا می خواستم شرایطم را درست کنم و بازی کنم، یک مصدومیت جلویم را می گیرد».


از نقی زاده در رابطه با شرایط تیم سپاهان و مصدومان پرشمار این تیم هم پرسیدیم که او اینگونه واکنش نشان داد:«  متاسفانه بدشانسی گریبان سپاهان را گرفته. امیدوارم تمام بازیکنان سلامتی خودشان را به دست بیاورند تا بتوانند به تیم کمک کنند. هیچ کس دوست ندارد مصدوم شود. برای بازیکنان سپاهان و باشگاه آرزوی موفقیت می کنم، آنها جویای حال من بودند. دعا می کنم که تیم در مشهد برنده شود و با سه امتیاز به اصفهان برگردند».

 

سعید آقایی هم برای تو یک پست گذاشته و آرزوی سلامتی داشته است. نقی زاده در واکنش به این موضوع گفت:« از همه بچه ها تشکر می کنم که جویای حال من بوده اند. من و سعید از بچگی رفیق  و همبازی بودیم؛ هم در تراکتور و حالا هم در سپاهان. برای تمام بچه ها و تیم آرزوی موفقیت دارم».

فولادمبارکه سپاهان علیرضا نقی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان علیرضا نقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبر جدید درباره علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مهمی از ترکیه به ایران رسید. باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

این هافبک ایرانی ۳۰ ساله در این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند. او در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشته و شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

آخرین خبر از مصدومیت کریمی این است که او تا پایان فصل ریکاوری می‌کند و از ابتدای فصل بعد در ترکیب کایسری‌اسپور قرار می‌گیرد. او که این فصل یکی از بازیکنان کلیدی کایسری بوده و مقبول هواداران هم قرار گرفته، امیدوار است فصل بعد با باشگاه ترکیه‌ای نتایج قابل قبولی کسب کند. کسب سهمیه اروپایی از جمله اهداف کریمی و کایسری در فصل آینده است.

کد خبر 849474 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • درگیری حامدی فر با هافبک ذوب آهن از زوایایی متفاوت+تصاویر
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!