Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که اعضای این تیم می‌خواهند تحت هر شرایطی به قهرمانی آسیا دست یابند.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بازی‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی از هفتم اسفند آغار می‌شود و با قرعه‌کشی که روز گذشته (جمعه) انجام شد، ما در گروه چهارم با تیم‌های عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ با اشاره به رقبای ایران در مرحله گروهی گفت: عربستان تیمی ناشناخته است. هرچند این تیم دور قبل هم‌ در مرحله نهایی حضور داشت. فوتسال کشورهای عربی تقریباً شبیه به هم است و می‌دانیم که عربستان هفته گذشته در فیفادی با آرژانتین، قهرمان جهان‌ بازی کرده است. اخیراً با کره جنوبی بازی نداشتیم، اما فوتسال این کشور الگو گرفته از چین و به طور کلی فوتسال آسیای شرق است. تایلند هم که رغیبی دیرینه است.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به اهداف کادرفنی تیم ملی تصریح کرد: اول و دوم شدن در گروه برای مراحل بعدی بی‌تأثیر نیست، اما تمرکز اصلی ما روی نتیجه‌گیری در هر بازی است. در واقع به دنبال قهرمانی آسیا تحت هر شرایطی هستیم. اتفاقی که در سال 2018 برای ما رخ داد، بازی کردن با همه تیم‌های قوی آسیا بود. امسال هم فارغ از اینکه با چه تیمی روبرو می‌شویم، به دنبال کسب نتایج درخشان در هر مسابقه خواهیم بود.

ناظم‌الشریعه همدلی و حمایت همه‌جانبه را لازمه موفقیت تیم در مسابقات پیش‌رو عنوان کرد و افزود: به کمک همه نیاز داریم تا با حمایت همه‌جانبه، اتفاقاتی را که در یک سال اخیر برای فوتسال کشور در مسابقات بین‌المللی رخ داده، جبران کنیم و‌ با تدارکات خوبی که داشته باشیم، پا به مسابقات بگذاریم و بار دیگر پرچم کشورمان را در روزهای پایانی سال جاری در آسیا برافراشته کنیم. توقعی که داریم این است که با تعامل خوب با کمیته فوتسال و‌ سازمان لیگ‌ فوتسال، از حداکثر ظرفیت اردوی آخر و پیش از اعزام، نهایت بهره را ببریم./ سایت رسمی فدراسیون فوتبال 

بیشتر بخوانید:

همگروهی ایران با تایلند، کره جنوبی و عربستان در فوتسال قهرمانی آسیا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24

دوری لسترسیتی از لیگ برتر چندان طولانی نشد.

در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2023/24 چمپیونشیپ، قهرمانی لسترسیتی در این رقابت ها مسجل شد. روباه ها هفته گذشته بازگشت خود به لیگ برتر را قطعی کرده بودند.

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

لسترسیتی فقط یک فصل از لیگ برتر دور ماند و آنها با قهرمانی در چمپیونشیپ به بالاترین سطح فوتبال انگلستان برمی گردند. لسترسیتی امشب در جریان دیداری از هفته 45 چمپیونشیپ در زمین پرستون به برتری 3-0 رسید و قهرمانی خود را مسجل کرد. نایب قهرمان این رقابت ها از میان لیدزیونایتد و ایپسویچ تاون خواهد بود. در فاصله یک هفته تا پایان رقابت ها، ایپسویچ تاون با یک بازی کمتر نسبت به لیدزیونایتد از شانس بسیار خوبی برای نایب قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر برخوردار است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24