Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@04:36:04 GMT

یک بازیگر دیگر به فیلم «بتمن» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۰۸۷۷

پیتر سارسگارد با پیوستن به فیلم سینمایی « بتمن » محصول جدید کمپانی برادران وارنر، همبازی رابرت پتینسون شد.

اخبار چهره ها - مت ریوز کارگردان این فیلم سینمایی با انتشار عکس این بازیگر و استفاده از علامت خفاش، حضور این بازیگر در فیلم سینمایی بتمن را تایید کرده است. او حضور دیگر بازیگران این فیلم را نیز به همین روش اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابرت پتینسون در این فیلم نقش «بتمن» را خواهد داشت و زوئه کراوتز هم در لباس کت وومن نقش آفرینی می‌کند. پال دانو در نقش ریدلر، کالین فارل در نقش پنگوئن، جان تورتورو در نقش رئیس مجرمان فالکن، جفری رایت در نقش کمیسر گوردون و اندی سرکیس در نقش خدمتکار بروس وین به نام آلفرد بازیگران دیگری هستند که حضور آن‌ها در این فیلم قطعی است.

تنها شخصیت اصلی که از این فیلم باقی مانده است و بازیگری برای آن انتخاب نشده، هاروی دنت دادستان ناحیه‌ای است که در نهایت به یک تبهکار به نام «دو چهره» تبدیل می‌شود. برخی منابع می‌گویند سارسگارد برای این نقش به بتمن اضافه شده است.

سارسگارد برای نخستین بار در سال ۱۹۹۵ در فیلم «مردگان راه می روند» نقش آفرینی کرد و با دو فیلم «پسر‌ها گریه نمی‌کنند» در سال ۱۹۹۹ و «شیشه شکسته» در سال ۲۰۰۳ به شهرت رسید. او در فیلم سینمایی «فانوس سبز» نیز در نقش هکتور همبازی رایان رینولدز شده بود. آخرین پروژه‌های او شامل «عشاء ربانی سیاه» و «هفت دلاور» می‌شود.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که فیلمبرداری این فیلم در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر) و در انگلستان آغاز شد. اوایل امسال نیز اعلام شد بن افلک که دیگر در نقش بتمن حضور ندارد، در هیچ یک از بخش‌های این فیلم سینمایی نقشی نخواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بتمن رایان رینولدز سینمای هالیوود برادران وارنر فیلم بتمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، میلان تصمیم گرفته است روی بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیگ سرمایه‌گذاری کند و این بازیکن ۲۰ ساله اسلوونیایی می‌تواند به گران‌ترین خرید تاریخ روسونری تبدیل شود.

میلان در تابستان به یک مهاجم جدید نیاز دارد چون اولیویه ژیرو تصمیم گرفته است در پایان قراردادش، میلان را ترک کند تا راهی لس‌آنجلس شود.  

ششکو در این فصل در ۴۰ بازی، ۱۶ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

میلان امیدوار است بتواند از طریق نوآ اوکافور هم تیمی پیشین ششکو در سالزبورگ، این بازیکن را متقاعد به پوشیدن پیراهن میلان کند.  

ژیروی ۳۷ ساله به دوست و هم‌تیمی سابقش هوگو لوریس خواهد پیوست که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قبل راهی لیگ آمریکا شد. او بعد از حضور در لیگ فرانسه، به لیگ برتر انگلیس رفت و ابتدا با آرسنال سه قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و سپس به چلسی پیوست؛ جایی که لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی را بالای سر برد. مهاجم فرانسوی سال ۲۰۲۱ به میلان پیوست و در اولین فصلش قهرمان سری آ شد.

ژیرو در سطح باشگاهی درخشان ظاهر شده و ۲۷۶ گل در تیم‌های مختلف به ثمر رسانده است و از تابستان در لیگ آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه