Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت راه وشهرسازی در پی تبليغات برخی كافی‌نت‌‌‌ها برای ثبت‌نام مسكن در طرح اقدام ملی اعلام كرد: ثبت‌نام رأس ساعت مشخص آغاز شده و با تكميل ظرفيت پايان می‌يابد، بنابراین امكان ثبت‌نام زودتر از موعد حتی توسط كافی‌نت‌ها و هر شخص و مكان ديگری وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعيه ای اعلام كرد: نظر به اينكه ثبت‌نام طرح اقدام ملی از طريق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملي به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tem.mrud.ir، در استان‌هاي مختلف كشور با اطلاع‌رساني قبلي در رأس ساعت مشخص آغاز و در ساعت مشخص پايان مي‌يابد، بنابراین امكان ثبت‌نام زودتر از موعد حتي توسط كافي‌نت‌ها نيز وجود ندارد و افراد متقاضي واجد شرايط صرفاً با داشتن اطلاعات شناسنامه‌اي خود و همسر و همچنين  اطلاعات محل سكونت مي‌توانند بدون پراخت‌ هيچ‌گونه هزينه‌اي نسبت به ثبت‌نام در طرح اقدام ملي اقدام کنند.

مجدد تأكيد مي‌شود؛ ثبت نام از طريق سايت در هر مكاني كه امكان دسترسي به سايت ثبت نام وجود دارد امكان‌پذير است و دسترسي برخي افراد و كافي نت‌ها و هر فرد و مكان ديگري قبل از بازگشايي سايت، به شدت تكذيب مي‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد وفات حضرت معصومه س نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان استان همدان مسجد مسجد طراز اسلامی طرح ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود

ابوالفضل مهدیار  با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سایت های طرح های نهضت ملی مسکن تلاش شده خدمات مورد نیاز از جمله مدرسه، مسجد و درمانگاه همزمان با اجرای طرح ها آنگونه که مردم شایسته آن هستند تکمیل و در اختیار آنها قرار داده شود گفت: در این راستا امسال  عملیات ساخت ۱۹ مدرسه، چهار کلانتری و سه باب مسجد در سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان آغاز می شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در سایت های آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان که در آنها بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است عملیات ساخت چهار باب مدرسه، ۲ کلانتری،۲ درمانگاه و ۲ مسجد از سال گذشته عملیاتی شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های خدماتی است رویکردی اساسی را دنبال می کنیم تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهرهای زیرپوشش این اداره کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند