Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر و به منظور ترویج فرهنگ کاهش آلودگی هوا در میان شهروندان و کنترل آلاینده های شهری ، نمایش خیابانی با اجرای مردان نقره ای به اجرا در آمد.
 به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر و به منظور ترویج فرهنگ کاهش آلودگی  هوا در میان شهروندان و کنترل آلاینده های شهری ، نمایش خیابانی با اجرای مردان نقره ای به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره محیط زیست معاونت خدمات شهری و محیط زیست اقدام به اجرای نمایش خیابانی با موضوع کاهش آلودگی هوا در طول خیابان پیروزی در 3 نقطه مقابل ایستگاه های مترو نبرد، پیروزی و ابن سینا  همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر کرد.
در این طرح ، گروه هنرمندان نقره ای با اجرای مفهومی  با استفاده از  پلاکاردی هشدار دهنده  با موضوع آلودگی هوا ، خطرات ناشی از آلودگی هوا و راه های پیشگیری از آن را به شهروندان  اطلاع رسانی و  از شهروندان خواستند ، "هوای شهر را داشته باشند.
مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه در خصوص نمایش خیابانی گفت : با توجه به اهمیت روز افزون موضوع محیط زیست و روند رو به ازدیاد آلاینده های زیست محیطی، شهرداری منطقه را بر آن داشت تا افکار عمومی و اقشار مختلف جامعه را نسبت به داشتن هوای پاک ، بر انگیزنند چرا که کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و تشریک مساعی بین نهاد های مختلف را می طلبد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شیراز چگونه یک کلان‌شهر بدون آلودگی هوا شد؟
  • شیراز چگونه کلان‌شهری بدون آلودگی هوا شد؟
  • افزایش انتشار کربن، همچنان نگرانی زیست‌محیطی اصلی جهان
  • افزایش انتشار کربن، همچنان یک نگرانی مهم زیست‌محیطی
  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • حل مشکل آلودگی هوای اراک نیاز به حمایت صنایع دارد
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی