Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، شاهین میرمحمدصادقی نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران علت حضور خود را شرایط خاص کشور در حوزه منطقه‌ای، بین‌المللی و مشکلات داخلی عنوان کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس هفتم افزود: امروز شرایط کشور برای تمام مردم مشخص است. مشکلات اقتصادی، فرهنگی، ناکارآمدی دولت و ضعف‌های بسیار جدی دولت و مجلس باعث ایجاد این توقع در بین مردم شده که نهادهای اصلی کشور نیازمند تغییر و تحول اساسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همین اساس افرادی که دلشان برای مملکت می‌سوزد و نگران کشور هستند می‌بایست حرکتی کنند. مجلس یکی از جاهای مهم کشور است و هر کسی که این توانایی را در خود می‌بیند که بتواند اعتماد مردم را جلب و رأی بگیرد و از طرف دیگر برای التیام دردهای مردم راه‌حلی ارائه دهد باید به صحنه بیاید.

شاهین میرمحمدصادقی در خصوص حضور خود در لیست گفت: تاکنون صحبتی در این خصوص با من انجام نشده اما ساختار فکری من اصولگرا است و اگر قرار باشد در لیستی حضور داشته باشم، قاعدتا در ائتلاف اصولگرایان خواهم بود.

وی در خصوص ناآرامی‌های اخیر و احتمال قهر مردم با صندوق رأی گفت: من فکر می‌کنم میزان مشارکت در این دوره بسیار کمتر از قبل باشد مگر اینکه خداوند متعادل به دل مردم بگذارد تا حضورشان در انتخابات پررنگ شود.

میرمحمدصادقی در خصوص عملکرد مجلس دهم گفت: همه مجالس نقاط ضعف و قوتی دارند اما من فکر می‌کنم نقاط ضعف این دوره بسیار بیشتر از نقاط قوت آن بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم