Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه آزاد کرج آغاز به کار کرد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای پیش از ظهر امروز و همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه آزاد کرج آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان هرمزگان افتتاح شدنمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان هرمزگان افتتاح شدزنگ هفته پژوهش در مدارس گلستان نواخته شد علی‌اصغر زارعان دستیار رئیس سازمان انرژی اتمی و عزیزاله شهبازی استاندار البرز در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه حضور داشتند. این نمایشگاه  از تاریخ 16 الی 19 آذرماه در دانشگاه آزاد واحد کرج برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که در حوزه‌های کلی نیروگاهی، چرخه سوخت هسته‌ای و کاربردهای جانبی انرژی هسته‌ای از جمله کشاورزی و پزشکی هسته‌ای برگزار می‌شود، صدها دستاورد و موفقیت در حوزه‌های مختلف غنی سازی، طراحی و ساخت ماشین‌های سانتریفیوژ پیشرفته و بومی، اکتشاف و استخراج، تولید کیک زرد، طراحی و ساخت غلاف سوخت، قرص سوخت هسته ای، پسمانداری هسته‌ ای، نیروگاه‌های اتمی تحقیقاتی و تولید برق، تولید آب سنگین، تولیدات محصولات کشاورزی با استفاده از فناوری هسته ای، تولیدات رادیوایزوتوپ‌ها و رادیوداروهای مختلف تشخیصی و درمانی، تابش گاما، تجهیزات پیشرفته هسته ای و زنجیره 10 تایی غنی سازی با ماشین‌های سانتریفیوژ IR6 و موارد دیگر به نمایش در می‌آید. همچنین در نمایشگاه پنجاهم موارد جدیدی  از جمله نمونه‌های عناصر نادر خاکی، ماکت تاسیسات آب سنگین خنداب اراک، نمونه‌های اکسیژن 18 و ترکیبات جدید دوتریوم  در معرض دید قرار می‌گیرد. این نمایشگاه همه روزه در طول برگزاری صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و عصر از ساعت 13 الی 16 در معرض بازدید قرار دارد.

انتهای پیام/ ع

R7810/P1494/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز