Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران شنبه شانزدهم آذر در ایلام، گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی آتش سوزی منزل در یکی از محله‌های شهر دهلران بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: گزارش ماموران اعزامی حاکی از آن است به علت نشت بخاری نفتی، منزل یکی شهروند دچار آتش‌سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: با تلاش ماموران آتش‌نشانی آتش سوزی مهار و اموال موجود در این منزل اعم از فرش، کولر گازی، موکت، بخاری و... طعمه حریق شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به فصل سرما و نیاز به استفاده از وسایل گرمایشی از شهروندان خواست تا نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 468376 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی آتش‌ نشانی استان ایلام حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی آتش نشانی استان ایلام حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز