Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دومین نشست علمی بیانیه گام دوم انقلاب با مشارکت استادان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست که به‌منظور گفتمان‌سازی «بیانیه گام دوم انقلاب» و همچنین برای استفاده علمی و کاربردی از بیانات معظم‌له و جامه عمل پوشاندن به راهنمایی‌های ایشان برگزار می‌شود، فرازهایی از این بیانیه که مرتبط با رشته‌های حقوق و علوم سیاسی است، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه گام دوم انقلاب، سال گذشته و به‌مناسبت ۴۰سالگی انقلاب اسلامی ایران توسط مقام معظم رهبری (دام‌ظله‌العالی) صادر شد.

مکان برگزاری نشست استادان حقوق و علوم سیاسی، سالن همایش‌های مرکز مطالعات عالی بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

نشست استادان حقوق، دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و زمان برگزاری نشست استادان علوم سیاسی، دوشنبه، ۱۸ آذر ۹۸ از ساعت ۱۳ الی ۱۵ است.

انتهای پیام/

168 / 320 نهاد رهبری در دانشگاه بیانیه گام دوم گام دوم انقلاب استاد حقوق دانشگاه تهران استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نهاد رهبری در دانشگاه بیانیه گام دوم گام دوم انقلاب استاد حقوق دانشگاه تهران استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود

هم‌زمان با برگزاری طرح نور که با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های در سراسر کشور به اجرا درآمده است، مناظره‌ای علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین‌ محمد الهی خراسانی، استاد و پژوهشگر حوزه علمیه و دکتر جواد جاویدنیا، دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی به مناظره و ایراد سخن خواهند پرداخت.

این جلسه عصر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 الی 18 در مکان مشهد، بلوار مدرس، سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد