Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا  در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در راستای ارائه خدمات به روحانیون و طلاب، تعامل بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه علمیه را خوب و درخور توجه ارزیابی کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا کسب توانمندی بالا در ارائه خدمات شایسته به طلاب را یکی از  ثمرات قرارداد حوزه و بیمه آسیا دانست و اظهار امیدواری کرد که کیفیت آن افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور نیز ضمن قدردانی و اظهار رضایت از خدمات شایسته بیمه آسیا به روحانیون و خانواده های آنها خواهان تداوم این همکاری شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه های عملیه سراسر کشور، قرارداد بیمه آسیا و این مرکز را بسیار مفید ارزیابی کرد که می تواند ثمرات بسیاری برای دو طرف داشته باشد.

مدیرعامل بیمه آسیا  و هیأت همراه در پایان این نشست و به منظور قدردانی از  کارکنان و کارشناسان قرارداد بیمه آسیا و حوزه علمیه با آنها دیدار کرد و با اهدای شاخه گل از  آنها تقدیر و قدردانی به عمل آوردند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار جامعه سالم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: هر فرد نسبت به سلامت جسمی و روحی اش مسئول است بنابراین در این خصوص مشارکت جمعی نیاز است تا جامعه سالم بیش از پیش ایجاد شود.

طالبی افزود: ارائه توصیه‌های پزشکی و بهداشتی در جامعه ضروری است و آگاهی مردم از آن در کاهش بیماری‌ها موثر است.

موسوی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: کارشناسان حوزه بهداشت و درمان برای ارتقا سلامت جامعه، هدف پیشگیری از بیماری را در دستور کار دارد و در این زمینه پیشرو است.

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی