Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین موسی پور استاندار سابق قم که جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در فرمانداری تهران حضور یافت، در جمع خبرنگاران گفت: بنده به لحاظ فردی و شخصی شاید چندان انگیزه نداشتم، اما احساس نیازی که برای تشکیل یک مجلس دغدغه‌مند برای رسیدگی به مشکلات مردم و اصرار دوستان از همه گروه‌ها و اقشار تصمیمم را برای حضور مصمم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قاعدتا عملکرد محلس قابل نقد است و خیلی بهتر از اینا می‌توانست عمل کند. گرچه هر مجلسی نقاط ضعف و قوتی دارد، اما در مجموع مجلس فعلی می‌توانست خیلی بهتر از این‌ها عمل کند.

موسی پور تاکید کرد: مجلس باید استقلال خود را در تصمیم گیری حفظ کند و نسبت به مشکلات اساسی مردم حساس باشد، زیرا عصاره ملت است و ارتباطش با مردم بیش از سیستم اجرایی است و دغدغه‌ها و مشکلات مردم را بهتر می‌فهمد و جهتگیری هایشان باید به سمتی باشد که این دغدغه‌ها و مشکلات در جامعه وجود دارد که عمدتا مساله معیشتی است که باید به آن توجه کرد تا برطرف شود.

نماینده سابق ادامه داد: این زمینه‌هایی است که شاید کمتر در مجلس به آن توجه شده است جا داشت که بیشتر از این‌ها در تصمیماتی که می‌گیرد و ریل گذاری می‌کند و نظارت بر کار مسئولان اجرایی اقدامات بیشتری انجام می‌داد.

او با اشاره به حضور در انتخابات گفت: در هر صورت مردم ما گله مندی و نگرانی‌هایی دارند، اما یک نکته خیال انسان را راحت می‌کند اینکه همه از گروه‌های مختلف فهمیده اند که راه حل مشکلات از طریق شرکت در انتخابات است و انچه که امکان تغییر آن وجود دارد راهش از طریق صندوق است.

موسی پور تاکید کرد: مردم باید خواسته‌ها و مطالباتشان را با انتخابشان سامان بدهند ضمن آنکه گلایه‌هایی دارند، اما حضورشان در انتخابات را برای تقویت پایه‌ها و اصل نظام به خصوص در این شرایط حساس که با خصومت دشمنان مواجهیم مردم مشارکت خوبی داشته باشند. معمولا در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری میانگین حضور مردم کشورمان از متوسط حضور در کشور‌های توسعه یافته بیشتر است این خود نشان می‌دهد که مردم احساس مسئولیت می‌کنند و به موقع پای صندوق‌های رای می‌آیند.

استاندار سابق قم با اشاره به شفافیت آرا نمایندگان اظهار کرد: با شفافیت مالی و رای نمایندگان موافقم علاوه بر این با نظارت بر ساز و کار‌های انتخاباتی هم موافقم.

او در پایان گفت: رقابت باید سالم باشد تنها بحث مالی نیست در مسائل مالی قطعا باید نظارت شود و این شفافیت باید وجود داشته باشد علاوه بر این رقابت هم باید رقابت سالم و اخلاقی باشد. اما جمعی. می‌آیند که به مردم خدمت کنند و در این مسیر خودشان دچار بی قانونی و انحراف می‌شوند چنین افرادی می‌توانند شکل دهند که در پی حل مشکلات مردم باشد و بتواند دردی از مشکلات ملت دوا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، شهای زاهدی شروع فوق العاده درخشانی در تیم آویسپا داشته است. این بازیکن طی هفت مسابقه ای که به میدان رفته، ۶ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. او روز گذشته و در جدال برابر گامبا اوزاکا موفق شد از زمین خودی گلزنی کند.

شهاب زاهدی که یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر رساند و عامل پیروزی مهم تیمش بود، گفت‌وگویی با شبکه KBC ژاپن داشته و به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخته است.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در ابتدا و درخصوص حسش از حضور در این تیم گفته است: واقعا احساس خوبی دارم. فضا در باشگاه فوکوئوکا بسیار جالب است. زمانی که به باشگاه پیوستم، روابط اعضای تیم با من خوب بود و واقعاً احساس خوبی از حضور در اینجا دارم.

او درخصوص غذاهای ژاپنی نیز گفت: در رابطه با غذاها باید بگویم که ژاپن در این زمینه کشور بسیار شناخته شده ای است. من غذای سوشی را امتحان کرده‌ام و یاکینیکو نیز از غذاهای مورد علاقه من است و فکر کنم غذای خوشمزه ای است.

زاهدی درباره اینکه کدام یک از گل هایش را بیشتر از همه دوست دارد، پاسخ داد: تمام گل‌هایم را دوست دارم ولی آن گل هایی که توانستیم بازی را ببریم بیشتر از همه دوست دارم.

مهاجم ایرانی فوکوئوکا گفت: برای من کار تیمی و کسب پیروزی مهم‌ترین چیز است. اگر من گلزنی کنم و تیم نیز بازی را ببرد، برایم خیلی جذاب‌تر است.

او در پاسخ به برخورد مردم ژاپن با خودش نیز گفت: آنها برخورد خوبی با من داشتند و این نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها چقدر مردم خوب و دوست داشتنی هستند. مردم ژاپن و طرفداران فوکوئوکا خوب و مهربان هستند.

وی ادامه داد: البته من واقعاً از دیدن پرچم ایران میان تماشاگران احساس خوبی پیدا می‌کنم. زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم. من تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را ارائه کنم تا هواداران را خوشحال کنم.

زاهدی درباره اینکه هواداران معتقدند او بهترین بازیکن تیم است، پاسخ داد: آنها باید بازی تیم را ببینند چون که من بخشی از تیم هستم. در هر بازی، هدف ما کسب پیروزی است و مشخصا هدف من نیز به عنوان یک مهاجم، گلزنی است.

او در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی در تیم گلزنی کند. زمانی که بازی به پایان می‌رسد، کسب سه امتیاز برای من از هر چیزی مهم‌تر است.

دیگر خبرها

  • احساس بی‌پناهی میان پزشکان جوان
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود