Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:05:11 GMT

برف و باران مهمان خراسان‌جنوبی/ هوای سرد در راه است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۲۸۹۳

برف و باران مهمان خراسان‌جنوبی/ هوای سرد در راه است

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از فردا یکشنبه تا پایان هفته جاری، احتمال بارش پراکنده باران و برف همراه با تشکیل مه و کاهش دید افقی در اغلب نقاط استان وجود دارد.

سمیه لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی، با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به جو استان از فردا یکشنبه تا پایان هفته جاری شاهد تندباد و گرد و خاک و رگبار و رعد و برق در اغلب نقاط استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از فردا شب از غرب استان رگبار باران گاهی با رعد و برق آغاز خواهد شد، بیان داشت: تا قبل از ظهر دوشنبه بارش‌ها در شهرستان‌های سرایان، نهبندان و فردوس پیش‌بینی و وقوع رواناب نیز در این مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در بازه زمانی سه‌شنبه شب تا چهارشنبه در نیمه شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، تصریح کرد: با جاری‌شدن رواناب احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق قابل پیش‌بینی است.

لطفی از کاهش دمای هوا از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری خبر داد و مطرح کرد: همچنین برای روز چهارشنبه در ارتفاعات شمالی استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/69039/ج         

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی موج بارش هواشناسی خراسان جنوبی سرما بارش باران و برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و گفت: آخر هفته بارانی برای بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و اظهار کرد: از پنج‌شنبه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود و روز جمعه نیمه غربی استان بارش‌های رگباری به خود خواهد دید.

وی افزود: برای روز شنبه نیز در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران و رگبار هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تا روز جمعه دمای هوا تغییرات جزئی افزایشی خواهد داشت و روز شنبه چهار تا شش درجه کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 749764

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته