Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: همزمان با سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مشاور رئیس جمهور به ارس چهار پروژه در بخش صنایع، سه پروژه در بخش کشاورزی و دو پروژه در بخش گردشگری افتتاح می‌شود.

او افزود: مجموع سرمایه گذاری در بخش صنایع هزار و ۹۱ میلیارد ریال، ۲۵۳ میلیارد ریال در بخش کشاورزی و ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نریمان با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها ۲۲۵ نفر به مجموع اشتغالزایی در منطقه افزوده می‌شود، گفت: اشتغالزایی در بخش صنایع ۸۹ نفر، در بخش کشاورزی ۱۲۴ نفر و ۱۲ نفر در بخش گردشگری می‌باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود:در ۶ ماه نخست امسال، ۹۹ طرح سرمایه گذاری داخلی و خارجی با دو هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و ۲۰۸ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری، خدماتی و تجاری در کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس به تصویب رسیده است.

او گفت:با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و تحریم‌های موجود، صادرات از ارس در نیمه نخست امسال ۶۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت و تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه گذاران جدید و حمایت از شرکت‌های واردکننده برای تغییر فعالیت در بخش تولید و صادرات، گام‌های موثری در تحقق اهداف رونق تولید برداریم.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان

 آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان تعداد ٨ طرح سرمایه‌گذاری به کمیته‌فنی گردشگری استان، تحویل و بررسی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: با ارزیابی‌های انجام شده توسط کارشناسان و اعضای کمیته فنی، برای ٣ مورد از این طرح‌ها شامل سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری و رستوران سنتی موافقت اولیه صادر شد.

وی حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را بالغ بر ١٦ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با به بهره‌برداری رسیدن این دو پروژه برای ٢٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه در این جلسه، دو طرح منوط به اخذ استعلام و با ٣ طرح نیز مخالفت شد، یادآور شد: موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد