Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته فوتسال گفت: زمان کافی و حمایت همه جانبه برای آماده سازی تیم ملی تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزگار گفت:

تورنمنت مشهد با همان کیفیتی که برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم، به خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بازیهای چالش انگیزی برای تیم ملی فراهم کنیم و دیدیم که ثمره آن هم شناخت نقاط ضعف و قوت تیم بود.

وی ادامه داد:

میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مشهد باعث شد تا دو تیم اسلواکی و بلاروس به صورت جداگانه از میزبانی خوب ایران تقدیر کنند. حتی در متن تقدیر اسلواکی به این نکته اشاره شده که دید کلی آنها نسبت به ایران و آن چیزی که در اخبار جعلی بیان می‌شود، کاملا متفاوت شده است. به هرحال برنامه خوبی داشتیم تا میزبانی از تیم ملی فوتسال را به شهرستان ها ببریم و در این اقدام با موفقیت رو به رو شدیم.

رییس کمیته فوتسال با اشاره به شرایط تیم ملی و بازیکنان، تصریح کرد:

با وجود اینکه نتایج کسب شده تیم ملی کمی دور از تصور بود؛ اما اینکه پس از نزدیک به ۲ سال همه بازیکنان در دو بازی تورنمنت و یک بازی خارج از تورنمنت در کنار یکدیگر قرار گرفتند، اتفاق خوبی است. فارغ از مباحث فنی، حتی اگر بخواهیم دید نتیجه گرا هم داشته باشیم، می‌بینیم که روند بازی تیم ملی بازی به بازی بهتر شد و در بازی دوم برابر اسلواکی هم به برد پرگل رسیدیم که این دقیقا همان هدف ما از برگزاری این تورنمنت بود  تا بازیکنان کنار یکدیگر به هماهنگی برسند.

پرهیزگار شرایط پیش روی تیم ملی را تشریح کرد:

اردویی حداقل ۲۰ روزه را برای تیم ملی در پیش داریم که مهمترین بخش از آماده سازی تیم ملی است. تا الان هشت بازی دوستانه خیلی خوب داشتیم. شش بازی را در تورنمنت‌های آستاراخان و مشهد برای تیم تدارک دیدیم، ضمن اینکه دو مسابقه مرحله مقدماتی آسیا هم به نوعی فرصتی برای آماده سازی تیم بود.

وی افزود:

برای بهمن ماه هم اگر با تصمیمات عجیب از سوی تیم های خارجی رو به رو نشویم، بازی دوستانه خوبی را برگزار خواهیم کرد. امیدواریم کادرفنی حداکثر استفاده را از بازیها و اردوهای این چندماه اخیر و برنامه های پیش‌رو ببرد و در نهایت با آمادگی کامل وارد مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی شویم. از نظرم همه چیز در دستان کادر و بازیکنان است و برای رسیدن به آمادگی صد درصدی جای نگرانی نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرهیزگار فوتسال پرهیزگار رییس کمیته فوتسال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم این دور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایطی که وجود داشت هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

کد خبر 6087793

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها