Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

رحیم پور ازغدی در بخشی از اظهارات خود گفت: جمعیت زیاد فرصت است. چین با همین جمعیت زیاد که در جهان رتبه اول است، به اقتصاد رتبه یک جهان رسیده است. هند هم جمعیت زیادی دارد ولی در آنجا تحدید شده‌است.

عضو شورای انقلاب فرهنگی اظهار داشت: ما چند سال پیش جوان ترین کشور جهان بودیم و الان رشد جمعیتی منفی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا چند سال دیگر شاهد جمعیت پیر خواهیم بود. غربی ها می دانند که اگر جمعیت پیر داشته باشیم، دیگر نمی توانیم تحرک داشته و عامل تاثیر گذار بر کشورهای غرب آسیا باشیم.

وی گفت: من مدتی پیش در شورای انقلاب فرهنگی پیشنهاد تشکیل خانه گفتگوی آزاد را دادم که اگر هر کسی نقد یا سوالی نسبت به حکومت دارد، در قالب تریبون آزاد مطرح کنید. این حق شرعی و قانونی مردم است. باید شرایط فراهم شود تا مردم حرف خود را بزنند. ما یک دهه قبل در شورا آن را تصویب کردیم ولی هنوز شکل نگرفته است. اگر چنین چیزی تشکیل شود، دیگر مسائلی چون آشوب‌های اخیر را شاهد نخواهیم بود.

ازغدی اظهار داشت: بنده فقط از یک جا حقوق میگیرم که حدود پنج و خورده ای می شود. همین الان هم برای ازدواج دخترم از دو جا وام می گیرم که بتوانم خرج عروسی و جهیزیه را بدهم. البته بنده نگفتم که مستضعف هستم، بنده ضد مستکبر هستم. پدر بنده قبل از انقلاب سه خودرو داشت ولی تمامی دارایی خود را برای انقلاب خرج کرد.

گفتنی است مدتی پیش در برخی محافل فرهنگی، از قراردادهای رحیم پورازغدی با برخی دستگاهها برای انجام پروژه های متعدد سخن به میان آمده بود.

1717 کد خبر 1328719

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: افزایش جمعیت حسن رحیم پور ازغدی انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ بازار طلا و ارز سهمیه بندی بنزین تعهدات ایران در برجام دلار باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا بعد از برتری تیمش مقابل پیکان در جام حذفی بیان کرد: دلم می‌خواهد از هواداران خودمان تشکر کنم که در این آب و هوای بارانی تا لحظه آخر حمایت کردند. دست شان درد نکند ، امیدوارم همیشه حمایت کنند.

او ادامه داد: بازی پیچیده‌ای شد. تیم پیکان با ارنج متفاوت وارد زمین شد. خیلی موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه از دست دادیم و ممکن هم بود در پنالتی بازی را از دست بدهیم. تجربه خوبی برای ما شد. پیکان با نوع بازی خود و بازی دادن به جوان ها در یک سوم میانی با تعداد زیاد و فشردگی بازی کردند. خوشبختانه موقعیت های زیادی درست کردیم و این برای خود من جذاب بود. از طرف دیگر یک توپ ساده وارد دروازه مان شد. خوشحالم که در شرایط سخت و پیچیده توانستیم برنده باشیم. باید قبول کنیم اتفاقاتی می افتد که ممکن است تمرکزمان را برهم بزند. باید صبور تر باشیم و چالش‌ها را مدیریت کنیم تا بتوانیم قدم به قدم بهتر شویم.

سرمربی مس درباره بهبودی شرایط این تیم از زمان حضور روی نیمکت تاکید کرد: ما هنوز مدعی نیستیم. خودمان را باید به سمت بالا بکشانیم. واقعیت این است که در روزهای اول برای خودم هم سخت بود. الکی از خودم نمی‌خواهم تعریف کنم. من با 12 بازیکن شروع کردم. یک تیم داغان را تحویل گرفتم که از نظر روحی و روانی شرایط افتضاحی داشت. باشگاه شرایط ایده‌آلی نداشت اما همه دست به دست هم دادیم. این فقط مربوط به من نبود.

نویدکیا در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: همه کمک کردند ، بچه ها هم جمع و جور شدند و کمی به من اعتماد کردند و شرایط درست شد. من امیدوار بودم که شرایط را خوب کنیم. مطمئن بودم این تیم نفرات خوبی دارد و دچار چالش شده است.من حتی در آبادان هم حضور یافتم، اما دیدم که نمی‌توانم مشکلات را حل کنم. اینجا دیدم که همه دوست دارند مشکلات حل شود. اینجا اما دیدم که همه دلشان می‌خواهد فعل خواستن را صرف کنند.

او درباره شانس قهرمانی تیمش بیان کرد: در جام حذفی هم باید در خانه و هم بیرون از خانه بازی کنید. یکی از مشکلاتی که حذفی ما دارد، این است که تک بازی است. خیلی وقت ها در خانه با تیم های ضعیف‌تر و بزرگ بازی به پنالتی می‌کشد. این جام حذفی که برگزار می‌کنیم از نظر کیفی نمی‌تواند خوب باشد. واقعیت این است که ممکن است قرعه‌ای بیرون از خانه با تیمی سخت بازی کنیم یا قرعه دیگری داشته باشیم. شانس در آن دخیل است و باید پله پله جلو برویم.

نویدکیا در پایان گفت: تا هر مرحله ای که بالاتر برویم باید بهتر کار کنیم. شرایط مان خوب شده اما اگر شرایط اینطور شده، با تیم اصلی بازی نمی‌کردم. شانس ما حتی اگر کم باشد، اما تلاش می کنیم از آن استفاده کنیم و قهرمان شویم.

دیگر خبرها

  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم