Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:29:08 GMT

اعتراف عجیب سرمربی یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۵۷۸

اعتراف عجیب سرمربی یوونتوس

مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، معتقد است که در مقطع کنونی این تیم نمی‌تواند با سه مهاجم بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس در بازی ابتدای هفته در مقابل ساسولو متوقف شد تا جایگاه خود را در صدر جدول رقابت های سری آ به اینتر بدهد. شاگردان مائوریتزیو ساری فردا از سری مسابقات هفته پانزدهم سری آ مهمان لاتزیو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاتزیو در این فصل نتایج فوق العاده ای کسب کرده و تا به اینجا در رتبه سوم جدول قرار گرفته است؛ موضوعی که کار بیانکونری در بازی فردا را سخت و دشوار خواهد کرد.

مائوریتزیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل لاتزیو شرکت کرد.

دیدار برابر لاتزیو؟

بازی فردا یک دیدار بسیار مهم برای تیم‌های بالانشین جدول است. امیدوارم که در این بازی انگیزه های کافی را از خود به نمایش بگذاریم. لاتزیو یک تیم فوق العاده و با کیفیت است. آن ها در حال حاضر یکی از بهترین تیم های ایتالیا به حساب می آیند و ما باید در بازی فردا این تیم را از محوطه جریمه خودمان دور نگه داریم.

امکان بازی کردن با سه مهاجم؟

در حال حاضر به خاطر شیوه ای که ما بازی می کنیم، بازی کردن با سه مهاجم کمی سخت و دشوار است. دیبالا بازیکنی است که نمی توان از نفوذ های او جلوگیری کرد. همچنین کریستیانو رونالدو نیز می‌تواند در تمام ۹۰ دقیقه به عنوان مهاجم نوک ایفای نقش کند. باید شرایط را به خوبی مدیریت کنیم تا در اکثر دقایق بازی یک مهاجم در محوطه جریمه حریف داشته باشیم.

پیش بینی از لاتزیو برای بازی فردا؟

انتظار دارم که آن ها در بازی فردا یک نمایش مالکانه را از خود ارائه دهند ولی ما باید مقاومت کرده و در نهایت عملکرد دلخواه خودمان را به نمایش بگذاریم. با توجه به امتیازات کسب شده، لاتزیو یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ به حساب می آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی یوونتوس مائوریسیو ساری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال لاتزیو از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با دو گل یوونتوس را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار برگشت تیم‌های لاتزیو و یوونتوس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک لاتزیو به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم یوونتوس توانست با ۲ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم یوونتوس توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ والنتین کاستیانوس با یک ضربه سر از روی نقطه کرنر توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و نیمه اول به سود لاتزیو به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ والنتین کاستیانوس با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه تیم یوونتوس را باز کند و در این بازی دبل کند.

در دقیقه ۸۳ آرکادیوژ میلیک یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد اما نتوانست فرشته نجات بیانکونری شود و بازی در نهایت بازی به سود لاتزیو به اتمام رسید.

یوونتوس در مجموع دیدار رفت و برگشت موفق شد به فینال جام حذفی ایتالیا راه یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال