Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمود خلجی در این باره اظهار داشت: ظهر روز گذشته گزارشی از وقوع یک درگیری خانوادگی در یکی از محله های شهر اراک، به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که فرزند یک خانواده که بنابر اعلام بستگانش دارای سابقه اعتیاد به ماده مخدر شیشه است، به علت برخی اختلافات خانوادگی با پدر و برادرش درگیر شده و هر دو را با ضربات چاقو مصدوم کرده و از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به فوت پدر خانواده بعد از انتقال به مرکز درمانی اضافه کرد: بعد از گذشت ساعتی از وقوع قتل در یک برنامه ریزی عملیاتی پلیسی، فرد قاتل در یکی از خیابان های شهر اراک شناسایی و دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اختلاف خانوادگی قتل خانوادگی پدر کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان گفت:فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی وفیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

علیرضا محمدی  اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد  موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان در پایان متذکر شد: افرادی که بخواهند با اقدامات  مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن ها گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها