Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال تراکتور تغییرات انجام شده در این تیم را مثبت دانسته و عنوان کرد: هر تغییری به نفع باشگاه است. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

سعید مهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره جدایی مصطفی دنیزلی از تراکتور،اظهار داشت: دنیزلی انسان خوبی بود که برای تراکتور هم زحمت کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان هم باشگاه به هر صورت صلاح دانسته که دست به تغییر بزند و ایشان را برکنار کند. امیدوارم بهترین اتفاقات ممکن برای تراکتور رخ بدهد.

وی با اشاره به نیمکت نشینی‌اش در زمان حضور مصطفی دنیزلی، خاطرنشان کرد: من در تمرینات خوب کار می‌کردم، اما نمی‌دانم چرا آقای دنیزلی به من بازی نمی‌داد. جالب اینجاست که خودم یکی، دو بار از آقای دنیزلی دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را پرسیدم که ایشان گفت عجله نکن. من پیگیر بودم که ببینیم دلیل اینکه فرصت بازی کردن ندارم، فنی است یا خیر، اما آقای دنیزلی هر بار می‌گفت «من تو را دوست دارم، اما عجله نکن»

بازتاب برکناری دنیزلی از هدایت تراکتور در رسانه‌های ترکیه + عکسدنیزلی از تراکتور جدا شد / مسولیت فنی سرخپوشان تبریزی بر عهده شیخ لاریدلایل جدایی دنیزلی از تراکتور از دید نشریه ترکیه‌ای

بازیکن تیم تراکتور ادامه داد: در طول فصل، چندین بار فرصت بود که آقای دنیزلی به من میدان بدهد، اما این کار را نکرد. من هر چقدر که در تمرینات خوب و پر تلاش ظاهر می‌شدم، باز هم فرصتی برای بازی کردن پیدا نمی‌کردم. حتی چند بار شده بود که بازیکن غیر تخصصی در پست من به کار می‌گرفت، اما به من میدان نمی‌داد. به هر حال شاید دنیزلی اعتقادی به من نداشت. من هم هیچ‌وقت به نیمکت نشینی اعتراض نکردم.

مهری در ادامه عنوان کرد: فوتبال سلیقه ای است، اما جالب است که من هر وقت دلیل نیمکت نشینی‌ام را می‌پرسیدم، دنیزلی می‌گفت «عجله نکن». برای من هم سوال بود که او اگر به بازی من اعتقاد دارد، چرا به من میدان نمی‌دهد؟

وی، تغییرات انجام شده در تراکتور را به نفع این تیم دانست و گفت: به هر حال هر تغییری به نفع باشگاه است. من هم همیشه سعی می‌کنم که در تمرینات به خوبی ظاهر شوم. الان هم سرمربی هر کس که باشد، یک فرصت می‌خواهم که خودم را نشان بدهم.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • ببینید | خلاصه بازی تراکتور ۱ - ذوب آهن ۱
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!