Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@13:41:32 GMT

برکناری دنیزلی تصمیم درستی بود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۴۹۷۶

سجاد حسین‌زاده، کارشناس فوتبال در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه تراکتور، اظهار کرد: برکناری دنیزلی تصمیم درستی بود؛ چرا که این روزها تراکتور نتایج خوبی نمی‌گیرد و بردهای ابتدای فصل این تیم هم بسیار خفیف بود.

اخبار ورزشی - انتظار می‌رفت وضعیت تراکتور روز به روز بهتر شود؛ اما بر عکس این موضوع اتفاق افتاد و تراکتور در هفته‌های اخیر نتایج بسیار ضعیف و دور از انتظاری را کسب کرده که طبیعتاً مقصر اصلی این نتایج سرمربی تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تراکتور روز به روز بی‌انگیزه‌تر می‌شوند؛ این در حالیست که وظیفه‌ی مربی بازی گرفتن از بازیکنان بزرگ است. مربیان تیم‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس روز به روز شناختشان نسبت به تیمشان افزایش یافته و اکنون وضعیت این دو تیم نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر شده است. 

حسین‌زاده افزود: دنیزلی به شرایط کنونی فوتبال ایران احاطه نداشت و باید از یک دستیار ایرانی استفاده می‌کرد که متأسفانه علی‌رغم اصرار مدیرعامل باشگاه، این سرمربی دستیار ایرانی نپذیرفت. بنده با همکاران سابق دنیزلی صحبت کرده‌ام و طبق شنیده‌ها این سرمربی حرف کسی به جز خودش را قبول ندارد و از هیچ کس مشاوره هم نمی‌گیرد که چنین رفتاری در ورزشی همچون فوتبال، مشکل ‌ساز است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت تراکتور باید به دور از شتاب‌زدگی مربی آینده را انتخاب کنند، گفت: انتخاب مربی جدید باید با مطالعه باشد. متأسفانه دنیزلی آن هیجان و شور و حال گذشته را نداشت، نمی‌توانیم از قابلیت‌های فنی آقای شیخ لاری چشم پوشی کنیم و بنده اعتقاد دارم که ایشان باید به عنوان دستیار اول به سرمربی جدید تراکتور کمک کند.

حسین‌زاده در پایان با تأکید بر اینکه هواداران پشت تیمشان را خالی نکنند، بیان کرد: چنین هوادارانی هیچ کجای دنبا وجود ندارد و اکنون وقت حمایت آنان از تراکتور هست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیزلی استقلال و پرسپولیس فوتبال ایران تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!

آفتاب‌‌نیوز :

فارغ از نتیجه‌ای که روز گذشــته در دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال رقم خورد، ثبت تساوی بدون گل، به ســود حســین پورحمیدی، دروازه بان تیم تراکتور هم شد.

ماجرا از این قرار بود که قبل از بازی روز گذشته، سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ کلین شیت، صدرنشین جدول کلین شیت کنندگان لیگ بیست وسوم بودند و با توجه به تعــداد هفته‌های باقی مانده و فاصله‌ای که بین آن‌ها و علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری با ۱۰ کلین شیت ایجاد شده بود، رقابت اصلی برای فتح این عنوان بین همین دو نفر خواهد بود.

روز گذشــته، سیدحسین حســینی دروازه بان و کاپیتان استقلال به دلیل محرومیت، فرصت حضور در دیدار با تراکتور را از دست داد و این بهترین شانس برای حسین پورحمیدی شد تا پس از درخشش در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن، بار دیگر نمایشــی بدون اشــتباه مقابل اســتقلال داشته باشــد و با بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل آبی پوشــان، با ۱۴ کلین شیت همسایه حسینی در صدر جدول شود.

نکته درخورتوجه اینکه پورحمیدی در سال ۱۴۰۳ فقط یک کلین شیت داشت و آن هم در جریان بازی برابر سپاهان بود. پس از این مسابقه، چهار بازی رسمی به انجام رسید و پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش نشد. این چرخه، ولی روز گذشته به پایان رسید و پورحمیدی در کنار حسین حسینی قرار گرفت.

منبع: شرق

دیگر خبرها

  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • شما نظر بدهید/ برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال، تصمیم مثبتی است یا خیر؟ چرا؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت