Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یک منبع آگاه امنیتی، امروز (شنبه 7 دسامبر) از حمله صبح امروز داعش به یک مقر نظامی متعلق به سازمان الحشد الشعبی در کرکوک خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری «شفق‌نیوز»، صبح امروز عناصر داعش به یک مقر نظامی هنگ پنجم از تیپ ۵۶ سازمان الحشد الشعبی در منطقه «الدنادیش» از توابع «الحویجه» در استان کرکوک حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، داعش با سوء استفاده از وضعیت بد آب و هوایی در این منطقه، این عملیات را انجام داد و طی آن، دو نیروی الحشد به شهادت رسیدند و سه نیروی دیگر زخمی شدند.

داعش پس از اشغال شهر موصل عراق در سال ۲۰۱۴، به سرعت بخش اعظمی از خاک این کشور را تحت کنترل خود درآورده بود، اما سه سال بعد، متحمل شکست شد و نیروهای عراقی موفق شدند در سال ۲۰۱۷ تروریست‎ها را از کشورشان اخراج کنند.

با این وجود، عناصر داعش کماکان در برخی نقاط عراق حضور نه چندان فعالی دارند و هر از گاهی، هسته‌های خاموش این گروه تروریستی، عملیات تروریستی در برخی از مناطق این کشور انجام می‌دهند.

چهارم آذرماه جاری، گروه «الصقور الاستخباراتیه» (بازهای اطلاعاتی) وابسته به سازمان اطلاعات عراق (استخبارات)، طی بیانیه‌ای از انجام عملیات علیه داعش در «الحویجه» واقع در کرکوک خبر داده بود.

در  عملیات مشترک عراق با نیروهای ائتلاف، در این تاریخ، سه مقر داعش در استان کرکوک نابود شد و پنج تروریست از جمله «ابوبراء» از سرکرده‌های داعش نیز در این عملیات کشته شدند و یک تروریست زخمی نیز دستگیر شد. همچنین چندین کمربند انفجاری، بمب و نارنجک‌های دست‌ساز و چندین قبضه کلاشینکوف از این مقرهای شناسایی شده، توقیف شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند