Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: با پیگیری مدیریت باشگاه و هماهنگی‌های صورت گرفته با هیات فوتبال استان و سازمان لیگ آزادگان، تماشای دیدار دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان رایگان  شد.

خداکرم ایزدپناه افزود: با وجود رایگان اعلام شدن تماشای دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان، علاقه‌مندان و هواداران باید برای مشخص شدن جایگاه هر نفر روی سکوهای ورزشگاه، از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۷ آذر به سامانه pin90.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه کنند و برای ورود به ورزشگاه   بلیت ورودی خود را (به صورت رایگان) از سامانه تهیه کنند.

او بیان کرد: این دیدار سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

شاهین شهرداری بوشهر با پنج امتیاز در قعر جدول لیگ برتر است و صنعت نفت آبادان با ۲۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان

موحد نیا در مراسم تودیع و معارفه شهرداران آذرشهر از اهتمام جدی دولت در حمایت از شهرداری استان خبر داد و  گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب شهرداری‌ها به مردم بیش از ۲۹۱۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی در قالب کمک نقدی، اهدای رایگان خودرو سنگین و نیمه سنگین و همچنین تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌های استان در سال گذشته از طرف دولت تخصیص یافته است. 

 

وی بر ضرورت ایجاد درامد پایدار توسط شهرداری‌ها افزود: برای دستیابی به توسعه متوازن شهری و برون از بحران مالی در شهرداری‌ها باید با تغییر نگرش‌ها و تدوین برنامه‌های اصولی، و تعریف منابع درامدی پایدار وضعتی اقتصادی و مالی شهرداری‌ها را تقویت نمایند. 

در پایان این مراسم عبدالله سیف زاده بعنوان شهردار جدید آذرشهر معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست