Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:05:14 GMT

۲۰۷ نفر در استان قزوین برای انتخابات ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۵۴۹۹

۲۰۷ نفر در استان قزوین برای انتخابات ثبت نام کردند

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با پایان ثبت نام نامزدها در سراسر کشور و استان قزوین تعداد ۲۰۷ نفر در سه حوزه انتخابیه استان قزوین ثبت نام کردند.

وی افزود: در هفت روز گذشته ۲۰۷ نفر با مراجعه به سه حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، بویین زهرا و آوج و تاکستان ثبت نام کردند که البته امروز با بسته شدن درب حوسه ها تعدادی در حال تکمیل مدارک هستند که تا ساعات پایانی امشب لیست نهایی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی بیان کرد: از میان ثبت نام کنندگان تعداد ۱۸۳ نفر معادل ۸۸ درصد را مردان و ۲۵ نفر معادل ۱۲ درصد را بانوان تشکیل می دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: در ستاد انتخابات حوزه قزوین، البرز و آبیک، تعداد ۱۲۱ نفر، بویین زهرا و آوج ۴۸ نفر و تاکستان ۳۸ نفر ثبت نام کردند.

وی اظهارداشت: ثبت نام کنندگان این دوره نسبت به دوره قبل ۳۵.۲ درصد افزایش داشته است.

حبیبی بیان کرد: تعداد ۱۷۱ نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدرک فوق لیسانس، ۳۰ نفر دکتری، حوزوی ۶ نفر، ۸ نماینده ادواری و فعلی، ۲۳  استاد دانشگاه، ۱۰ پزشک، ۳۷ فرهنگی و ۵۸ کارمند هستند.

وی اظهارداشت: جوانترین ثبت نام شده ۳۰ سال و مسن ترین فرد ۷۴ سال دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: اسامی ثبت نام شدگان به مراجع ذیصلاح چهارگانه ارسال شده و اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال، دادستانی مدت ۵ روز فرصت دارند تا بررسی پرونده ها را انجام دهند.

حبیبی یادآورشد: هیئت های اجرایی از ۱۷ اذر ماه به مدت ۱۰ روز تا ۲۷ آذرماه نتیجه بررسی ها را به فرمانداری ها اعلام خواهند کرد.

وی اظهارداشت: افراد رد صلاحیت شده در مدت ۴ روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت نظارت اعلام کنند.

حبیبی بیان کرد: پس از بسته شدن درب ستادهای انتخابات در ساعت ۱۸ تعدادی در حال ثبت نام هستند و آمار نهایی ساعاتی دیگر اعلام می شود.
 

کد خبر 4791429

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین ستاد انتخابات استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بسیج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا مشهد ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6087828

دیگر خبرها

  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است