Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:18:17 GMT

ثبت‌نام داوطلبان قزوینی با ۲۰۷ نفر به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۵۵۵۷

ثبت‌نام داوطلبان قزوینی با ۲۰۷ نفر به پایان رسید

ایسنا/قزوین رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: پرونده ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نام‌نویسی ۲۰۷ نفر در سه حوزه انتخابیه استان قزوین بسته شد.

منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: امروز رأس ساعت ۱۸ براساس قانون مهلت ثبت‌نام از داوطلبان پایان و درب‌های ستاد انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان بسته شد، اما حاضرین همچنان درحال ثبت‌نام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع تاکنون ۲۰۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که امکان افزایش این آمار وجود دارد، از مجموع ثبت‌نامی‌های روز پایانی، ۱۲۱ نفر از حوزه قزوین، البرز و آبیک، ۴۸ نفر از حوزه انتخابیه بوئین زهرا و تعداد ۳۸ نفر از حوزه تاکستان هستند.

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: از این تعداد، ۱۸۲ نفر مرد معادل ۸۸ درصد و ۲۵ نفر زن که معادل ۱۲ درصد است که نسبت به دوره گذشته ۳۵/۲ افزایش را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مدرک تحصیلی ۱۷۱ نفر فوق‌لیسانس، ۳۰ نفر دکتری و شش نفر حوزوی است، از این تعداد ثبت‌نام‌شده تا روز پایانی، هشت نفر نماینده فعلی و ادوار هستند و در بین ثبت‌نام‌شدگان ۲۳ استاد دانشگاه، ۱۰ پزشک، ۳۷ فرهنگی و ۵۸ کارمند مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

حضور رکابزنان استان در اردو‌های تیم ملی

رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود.

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پایان کار نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳؛ آغاز شلوغ ترین روز با رقابت تجربی ها
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه