Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@08:41:18 GMT

ثبت نام ۱۴ هزار نفر در انتخابات مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۵۵۹۸

ثبت نام ۱۴ هزار نفر در انتخابات مجلس یازدهم

وزیر کشور از ثبت نام ۱۴ هزار نفر برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری تهران اظهار کرد: تاکنون کمتر از ۱۴ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که نسبت به دور قبل که حدود ۱۲هزار نفر تا روز آخر بود، کمتر از ۲هزار نفر افزایش داشته است، البته هنوز تا قبل از ساعت ۱۲ امشب، روند ثبت نام افراد حاضر در محل ثبت نام، نهائی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص میزان استقبال مردم از انتخابات سال جاری، گفت: وقتی میگوییم مردم، در مورد  ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران، صحبت می کنیم که با وجود اینکه می توانند ناراضی باشند، یا نقد داشته باشند و یا نسبت به برخی از موضوعات اعتراض کنند، ولی مردم ما اهل تفکیک مسائل هستند، می‌دانند که اگر بخواهند وضعیت مناسب یا مشکلات حل شود، به دست خود مردم خواهد بود.

کد خبر 400014

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 98 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس