Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: دنیزلی به خاطر مشکلات شخصی خواستار قطع همکاری شد.

به گزارش خبرگزای فارس به نقل از دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، غلامرضا صادقیان در خصوص جدایی دنیزلی، اظهار کرد: آقای دنیزلی به دلیل برخی از مشکلات شخصی بارها در اواسط فصل به ترکیه سفر کرد و پیش از این نیز درخواست جدایی از تراکتور را داده بود؛ اما باتوجه به تغییرات متعدد سال گذشته، مالک باشگاه و اعضای هیأت مدیره با ایجاد تغییرات در فصل جاری مخالف بود و به همین دلیل برای تداوم همکاری تأکید داشتیم تا اینکه در جلسه روز گذشته با آقای دنیزلی، ایشان به صورت قاطع خواستار قطع همکاری و سفر به ترکیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صادقیان با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر، توضیح داد: باتوجه به اینکه هر چهار روز یک بازی انجام خواهیم داد و از طرفی تغییرات صد درصدی در کادرفنی در فاصله‌ی کوتاه جواب نمی‌دهد، با تصمیم مالک باشگاه، مسئولیت فنی تیم به آقای شیخ لاری که طی شش ماه گذشته همراه تیم بود، سپرده شده است. آقای شیخ لاری در مسائل فنی از مسعود شجاعی کاپیتان تیم هم کمک خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال بهبود شرایط تیم از نظر روحی و روانی و ایجاد وحدت در باشگاه برای ارایه بازی ایده آل و تماشاگر پسند هستیم.

صادقیان در خصوص تغییرات متعدد دنیزلی در ترکیب تیمش، گفت: ما به هرم مدیریتی اعتقاد داریم و از این رو چندین بار به آقای دنیزلی اعلام کرده بودیم که برای جذب کمک مربی آمادگی داریم، اما ایشان نپذیرفت و به باشگاه گفت که در صورت نیاز اعلام می‌کند که هیچگاه اینگونه نشد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه ورزشی مربی ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز قهرمان لالیگا شد و این به لطف پیروزی برابر کادیز و سپس شکست بارسا برابر خیرونا محقق شد. 

رئال حالا 36 بار قهرمان لالیگا شده و چهار هفته زودتر نیز قهرمانی‌اش مسجل شد. این دومین قهرمانی رئال در لالیگا با هدایت کارلتو بود. فصل 22-2021 نیز مربی ایتالیایی رئال را قهرمان کرده بود.

در تاریخ رئال یک‌بار دیگر نیز سابقه داشته که تیم در هفته 34 قهرمان شود که به فصل 90-1989 برمی‌گردد. یعنی زمانی که جان توشاک ولزی هدایت رئال را برعهده داشت. 

رئال در 15 آوریل 1990 با تساوی بدون گل در زمین وایادولید قهرمانی‌اش مسجل شد در حالی که هنوز 4 هفته باقی‌مانده بود. در آن فصل رئال برای اولین‌بار در تاریخش از رکورد 100 گل زده در یک فصل گذشت و 107 گل به ثمر رساند. این رکورد تا سال 2012 برپا بود تا اینکه رئال با هدایت ژوزه مورینیو رکورد 121 گل را ثبت کرد.

لازم به ذکر است که جان توشاک 5 سال پیش مدتی کوتاه هدایت باشگاه تراکتور را نیز برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد