Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم شام غریبان رحلت جانگداز حضرت معصومه(س) باحضور شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم زمان با فرا رسیدن شام غریبان رحلت حضرت معصومه(س)، مراسم عزاداری شامگاه شنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س)برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، بهرام سرمست استاندارقم، آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، آیت الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری،طلاب و روحانیون و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در این مراسم حضور داشتند.

دسته عزاداری خادمان و زائران حضرت معصومه(س) به روایت تصویردسته عزاداری خادمان و زائران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)برپا شد‌آیت‌الله میرباقری: راه رسیدن به توحید به برکت حضرت معصومه(س) باز شد‌

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی در این مراسم درباره خصوصیاتت و ویژگی های اخلاقی حضرت معصومه(س) سخنرانی کرد و حاج مهدی سلحشور و حاج عباس حیدرزاده نیز به مدیحه سرایی پرداختند،سید حمید رضا برقعی شاعر آئینی نیز در این مراسم در مدح حضرت معصومه  شعرخوانی کرد.

خادمان حرم امام رضا(ع)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حرم شاه چراغ نیز در این مراسم حضور داشتند.

عصر امروز و هم زمان با سال روز رحلت کریمه اهل بیت(ع) دسته عزاداری خادمان و زائران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)برپا شد.

انتهای پیام/ 452/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور عصر چهارشنبه در اجتماع ۵ هزار نفری دختران دانشجو در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با تبریک دهه کرامت و روز دختر گفت: امروز دختران دانشجو از هشتاد دانشگاه سراسر کشور در این اجتماع حضور دارند که پشتیبانی این جشن از سوی وزارت علوم و حرم بانوی کرامت کار ارزشمند و بزرگی است که باید از این تلاش‌ها تقدیر کرد.

حجت الاسلام فاطمی پور بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، نقش جدی در جریان زیارت داشتند و امروز همه ما زائران حضرت هستیم.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: زیارت آثار بسیار مهمی برای انسان به همراه دارد که نباید از کنار آن به راحتی عبور کرد.

فاطمی پور گفت: انسان در زیارت بیان می‌کند که ناقص است و در محضر انسان کامل خود را عرضه می‌کند و حضرت معصومه سلام الله علیها خودشان نیز زائر امام رضا علیه السلام بودند و در این مسیر جان خود را فدا کردند.

وی تصریح کرد: امامت و ولایت مسیری برای همرنگ شدن با خدا است و حضرت معصومه سلام الله علیها در مسیر ولایت بودند و ما نیز در ادامه زندگی نیازمند تکیه گاه هستیم که آن تکیه گاه واقعی امام معصوم است و باید از حضرت بیاموزیم که دل در گرو ولی خدا بگذاریم.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: باید در عمل پیرو ولی خدا باشیم و بسیاری از مشکلات ما از دینداری سوری و ظاهری است که باید دینداری را در زندگی خود عملیاتی کنیم و به دین پایبند باشیم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا دین در زندگی ما بیشتر ساری و جاری باشد و این امر با تقویت رابطه عاطفی با ولی خدا امکان پذیر است.

کد خبر 6100895

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ دختران دانشجو در حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر
  • «جشن و محفل قرآنی ستاره ها» در قم برگزار می شود
  • حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند
  • حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد
  • برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در ارومیه
  • اجتماع بزرگ "فرمانده مهدی" در یزد برگزار شد
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • اعزام سفیران کریمه اهل بیت(س) به سراسر کشور در دهه کرامت
  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد