Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سلیمانی شنبه شب پس از پایان زمان نامنویسی داوطلبان در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: هفتمین روز از نام نویسی از داوطلبان حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۶ فرمانداری کرمانشاه، پاوه، اسلام آبادغرب، کنگاور، قصرشیرین و سنقر آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۴۰۵ نفر در ۶ مرکز موجود در استان نام نویسی کردند که از این تعداد ۳۶۱ نفر مرد و ۴۴ نفر زن بودند.
این مقام مسوُول توضیح داد: با توجه به اینکه نام نویسی از افرادی که وارد مرکز نام نویسی وزارت کشور شده اند تا ساعت ۲۴ ادامه دارد، احتمال افزایش این آمار متصور است.
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه توضیح داد: در حوزه انتخابیه کرمانشاه ۲۰۵ نفر، حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباحانی ۵۲ نفر، حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین ۲۹ نفر، حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو ۴۲ نفر، حوزه انتخابیه قصرشیرین گیلانغرب و اسلام آباد ۳۹ نفر و حوزه انتخابیه سنقر ۳۸ نفر برای برای نام نویسی اقدام کردند.
سلیمانی افزود: از مجموع ثبت نامی ها ۵۷ نفر دارای مدرک دکتری، ۲۱ نفر دارای مدرک کارشناسی و ۱۳ نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی و مابقی دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.
وی با بیان اینکه ۲۹ درصد از داوطلبان ایثارگر هستند یادآور شد: از میان داوطلبان ثبت نامی ۲۲ نفر سابقه نمایندگی مجلس، ۹۳ نفر نیز به عنوان داوطلب در ادوار مختلف انتخابات حضور داشتند.
به گفته وی، هفت نماینده فعلی استان نیز در انتخابات مجلس نام نویسی کرده اند.
زمان ثبت نام از داوطلبان از ساعت هشت صبح دهم آذرماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه شانزدهم آذرماه ادامه داشت.
فرمانداری های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، قصرشیرین، پاوه و سنقروکلیایی که به عنوان مرکزیت حوزه های انتخابی استان انتخاب شده اند کار نام نویسی از نامزدهای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.
در حوزه انتخابیه کرمانشاه سه نماینده، در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو یک نماینده، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده، در حوزه انتخابیه اورامانات (روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) یک نفر، در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه یک نماینده و در حوزه سنقروکلیایی نیز یک نماینده راهی صحن مجلس شورای اسلامی خواهند شد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه استانداری کرمانشاه ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲، انتخابات در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان به دور دوم کشیده شد که بر اساس اعلام وزارت کشور، در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال دور دوم انتخابات برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه سمیرم و از مجموع ۴۲۸۱۲ رأی مأخوذه صحیح، سیدمحمد موسوی با ۶۰۶۹ رأی و رحیم کریمی با ۷۶۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه لنجان و از مجموع ۶۱۷۰۴ رأی مأخوذه صحیح، حسین رجایی ریزی با ۱۱۲۹۵ رأی و علی کیانی با ۱۰۰۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

دور دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برای رقابت ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6086799

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند