Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین تا پایان هفتمین روز از ثبت‌نام داوطلبان در روز شنبه ۱۶ آذر ماه ۱۳۵ نفر در حوزه انتخابیه مرکز قزوین، البرز و آبیک ثبت نام کردند.

محمد شفیعی، فرماندار قزوین، با اشاره به پایان ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا پایان هفتمین روز از ثبت‌نام داوطلبان که تا ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۶ آذر ماه ادامه داشت ۱۳۵ نفر در حوزه انتخابیه مرکز قزوین، البرز و آبیک ثبت نام کردند، درب فرمانداری ساعت ۱۸ بسته شد ولی ثبت‌نام ۱۲ نفر که ثبت‌نام خود را قبل از ساعت ۱۸ آغاز کرده بودند تا ساعت ۲۲ ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۱۹ نفر خانم و ۱۱۶ نفر آقا بودند که از این میان هفت آقا و پنج خانم مجرد هستند، همچنین ۱۱۴ نفر دارای تحصیلات کارشناسی ارشد، ۱۶ نفر مقطع دکتری و پنج نفر تحصیلات حوزوی داشتند.

فرماندار قزوین بیان کرد: ۲۶ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۲۲ نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال،  ۲۳ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۲۶ نفر در رده سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، ۱۷ نفر در سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، ۱۵ نفر در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال و سه نفر در رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال و یک نفر بالای ۶۵ سال قرار داشتند.

وی عنوان کرد: از لحاظ شغلی نیز هفت نفر پزشک، ۱۹ نفر فرهنگی، ۴۷ نفر کارمند، ۱۲ نفر بازنشسته، ۱۳ نفر استاد دانشگاه، یک نفر وکیل، دو نفر نماینده فعلی، ۱۷ نفر آزاد، ۱۲ نفر سایر، دو نفر بیکار و پنج نفر روحانی که یک نفر امام جماعت بود ثبت‌نام کردند.

شفیعی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۳۵ نفر ثبت نامی ۲۶ نفر ایثارگر و شامل خانواده شهدا، جانباز و ایثارگران بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس

کد خبر 6093389

دیگر خبرها

  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • حوزه انتخابیه سمیرم
  • حوزه انتخابیه لنجان
  • حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس
  • حوزه انتخابیه شبستر
  • حوزه انتخابیه آبادان
  • حوزه انتخابیه ملایر
  • حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • حوزه انتخابیه میانه