Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد موفق شد دربی منچستر مقابل سیتی را با نتیجه ۱-۲ به سود خود به پایان برساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شبی که پپ گواردیولا و شاگردانش اعتراض زیادی به تصمیمات داوری داشتند، یونایتد در نهایت با تکیه بر دو گل نیمه اول خود 1-2 سیتی را مغلوب کرده تا بعد از برتری مقابل تاتنهام، در کمتر از یک هفته دو تیم بزرگ جزیره را مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین فرصت در دقایق ابتدایی و روی پاس آنتونی مارسیال برای یونایتد ایجاد شد، اما ضربه دنیل جیمز از گوشه محوطه جریمه با عکس العمل ادرسون همراه شد. در دقیقه 12 و روی همکاری استرلینگ و داوید سیلوا، آنجلینو می توانست گل اول سیتی را به ثمر برساند اما حضور به موقع لوک شاو مانع رخ دادن این اتفاق شد.

سه دقیقه بعد این بار باز هم دنیل جیمز در مقابل دروازه سیتی صاحب موقعیت شده و اقدام به ضربه زدن کرد، اما ادرسون این بار نیز توپ او را دور کرد.

اما در دقیقه 22 و با خطای برناردو سیلوا روی مارکوس راشفورد، یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود راشفورد با نواختن ضربه ای خلاف جهت حرکت ادرسون موفق شد شیاطین سرخ را پیش اندازد.

در دقیقه 27 یونایتد تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه فنی و تماشایی راشفورد با بدشانسی یونایتد به دیرک افقی دروازه سیتی برخورد کرد.

اما در دقیقه 30 یونایتد به گل دوم هم دست یافت. این بار با پاس دنیل جیمز، مارسیال در محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه زمینی او با گذر از زیر دست ادرسون وارد دروازه سیتی شد.

در دقیقه 39 داوید سیلوا می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه ایستگاهی او با مهار تماشایی داوید دخیا همراه شد.

در اواخر نیمه اول سیتی صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل اول شد، اما داوید سیلوا از دو قدمی نتوانست موقعیت خود را تبدیل به گل کند تا یونایتد در نیمه نخست با دو گل مقابل سیتی به پیروزی دست یابد.

اولین فرصت نیمه دوم برای منچسترسیتی و روی حرکت تماشایی کوین دی بروین اتفاق افتاد، اما در لحظه آخر لیندلوف با تکلی تماشایی مقابل ضربه این بازیکن ایستادگی کرده و دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 60 استرلینگ در محوطه جریمه یونایتد با حرکتی انفرادی برای خودش موقعیت سازی کرد اما در نهایت مدافعان یونایتد مقابل او ایستادگی کردند.

در دقیقه 63 رودری با ضربه ای تماشایی دروازه یونایتد را تهدید کرد اما داوید دخیا عکس العمل خوبی نشان داد و توپ را راهی کرنر کرد. دقایقی بعد لینگارد با نفوذ در محوطه جریمه می توانست دروازه سیتی را باز کند اما ضربه او از زاویه ای تقریبا بسته با مهار ادرسون همراه شد.

اما در دقیقه 84 سیتی اختلاف را به حداقل رساند. روی ارسال کرنر از سوی ریاض محرز، اوتامندی موفق شد با ضربه سر دروازه داوید دخیا را باز کرده و گل اول را به ثمر برساند.

در دقیقه 88 این بار ریاض محرز با ضربه ای زمینی دروازه یونایتد را تهدید کرد اما داوید دخیا با یک دست توپ را دور کرد. در لحظات پایانی حملات میزبان نتیجه ای نداشت تا در نهایت سیتی با نتیجه 1-2 مغلوب یونایتد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس فوتبال منچستریونایتد منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!