Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 30 نفر در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ثبت‌نام کردند که در میان آنها دو زن نیز حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم از تاریخ ۱۱ آذر آغاز شده و تا امروز ۱۶ آذر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان شرکت در انتخابات می‌توانستند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه مراجعه و نام‌نویسی کنند.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ۳۰ داوطلب، آمادگی خود را برای حضور در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اعلام و با حضور در فرمانداری شهرستان نور(مرکز حوزه انتخابیه) ثبت‌نام خود را قطعی کردند و منتظر بررسی صلاحیت و اعلام نظر مراجع چهارگانه هستند.

عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی که یک روز قبل از پایان مهلت قانونی با همراهی جمع زیادی از طرفداران در فرمانداری شهرستان نور حاضر و ثبت‌نام خود را قطعی کرد از چهره‌های سرشناس و مطرح این دوره از انتخابات است.

ولی‌الله فرزانه، رضا سالاریان، صدرالدین متولی، ابراهیم(جواد) اسماعیلی از دیگر افراد سرشناس هستند که در این دوره ثبت‌نام کردند.

علی اسماعیلی نماینده فعلی مجلس نیز در نخستین ساعات آخرین روز ثبت نام به فرمانداری نور مراجعه و آمادگی خود را برای انتخابات یازدهم اعلام کرد.

از نبی‌الله رضایی، قربان علی سالاریان(سرپرست سابق شهرداری نور) و زهرا رمضانی هم می‌توان به عنوان افرادی که مردم نور بیشتر آن‌ها می‌شناسند نام برد.

برخی از داوطلبان با تعدادی همراه، برخی فقط با خانواده خود، بعضی هم تنها و یا یک همراه آمدند، کاندیدایی هم با تعدادی از بچه‌های تحت حمایت (موسسه حمایتی خانه مهدی) برای ثبت‌نام حاضر شدند و هر یک برای کار خود دلایلی داشتند.

از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد تنها یک نفر به مجلس راه پیدا می‌کند، در صورت احراز و تائید صلاحیت همه داوطلبان، ۳۰ نفر باید با هم رقابت و نظر بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های نور و محمودآباد را جلب و یک نفر از بین آنان بیشترین آرا را به دست آورد تا یک کرسی در بهارستان را تصاحب کند.

کار بررسی صلاحیت‌ها داوطلبان از فردا در هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها  آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات مجلس نور محمودآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف