Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@22:27:59 GMT

درخواست سناتور دموکرات از ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۰۴۵

درخواست سناتور دموکرات از ایران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سناتور "باب منندز" مقام ارشد کمیته روابط خارجی با استقبال و قدردانی از آزادی ژائو وانگ (شهروند آمریکایی محکوم به جاسوسی) گفت: تهران باید سایر آمریکایی‌ها را از زندان‌های ایران آزاد کند.
تارنمای هیل به نقل از مقامات دولت ترامپ نوشت: بعد از آزادی وانگ، دولتمردان به دفاع از آزادی آمریکایی‌های زندانی در سراسر جهان ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز شنبه (۱۶ آذر ۹۸) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک شهروند آمریکایی محکوم به جاسوسی در ایران، آزاد شده و در راه بازگشت به آمریکاست.

ترامپ در این بیانیه آورد: ژائو وانگ (شهروند آمریکایی محکوم به جاسوسی) پس از بیش از سه سال حبس در ایران، به ایالات متحده باز می‌گردد.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا نیز امروز (شنبه ۱۶ آذر) با انتشار توئیت‌هایی، از اقدام دولت ایران در تبادل مسعود سلیمانی با وانگ (شهروند آمریکایی محکوم به جاسوسی)، به عنوان اقدامی سازنده یاد و ابراز خرسندی کرد.

با تصویب شورای عالی امنیت ملی و همکاری و موافقت نهادهای قضایی و امنیتی «ژائو وانگ» شهروند آمریکایی که به جرم جاسوسی در حال گذراندن دوران محکومیت خود در ایران بود، با رافت اسلامی آزاد و تحویل مقام‌های سوئیسی برای بازگشت به آمریکا شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزیر امور خارجه آمریکا سناتور دموکرات شهروند آمریکایی زندانیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان آمریکایی با طعم شوکر

دریافت 7 MB کد خبر 847253 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • آزادی بیان آمریکایی با طعم شوکر
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟