Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@16:41:31 GMT

مرد ایرلندی | ۱۷ میلیون بیننده طی ۵ روز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۲۲۰

مرد ایرلندی | ۱۷ میلیون بیننده طی ۵ روز

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: «مرد ایرلندی» فیلم جدید مارتین اسکورسیزی در ۵ روز اول نمایشش به صورت آنلاین در شبکه نت‌فلیکس ۱۷.۱ میلیون نفر تماشا کننده داشت.

درباره مرد ایرلندی | بازگشت خدایان سینما

در این فیلم مافیایی که با اقبال وسیع منتقدان روبرو شده است، رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی بازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ قاب از آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی | مرد ایرلندی

در مقایسه با این فیلم، «برد باکس» یا «جعبه پرنده» فیلمی با بازی ساندرا بولاک در اولین هفت روزی که در دسترس قرار گرفت موفق به کسب ۲۶ میلیون تماشاگر در آمریکا شده بود. این فیلم توسط نت فلیکس از ۲۱ تا ۲۷ دسامبر ۲۰۱۸ چنین مخاطبی به دست آورد.

«ایرلندی» ۲۷ نوامبر با اکران محدودی در سینماهای آمریکا کارش را شروع کرد و در سینماهای دیگر کشورها نمایش بیشتری داشت.

این فیلم از ۲۵ نوامبر تا یکم دسامبر یعنی ۵ روز نخست اکرانش توسط نت فلیکس موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون نفر تماشاگر آنلاین شده است. گفته شده آمار تماشاگران کامل فیلم در آمریکا ۱۳.۲ میلیون نفر بوده است. این رقم کمتر از «جعبه پرنده» با ۱۶.۹ میلیون نفر تماشاگر در همین بازه زمانی و بیشتر از «ال کامینو» دیگر فیلم نت‌فلیکس با ۸.۲ میلیون نفر تماشاگر است.

به این ترتیب آیا می‌توان گفت «مرد ایرلندی» موفقیت بزرگی برای نت‌فلیکس بوده است؟ شاید باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان این فیلم به دست آید.

این فیلم با بودجه ۱۷۵ میلیون دلاری ساخته شده و تاکنون با اقبال زیادی در فصل اهدای جوایز سینمایی روبرو شده است.

«مرد ایرلندی» ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه‌ای در اولین روز اکرانش ۷۵۱ هزار تماشاگر در آمریکا داشته که فیلم را به طور کامل تماشا کرده‌اند و در برگیرنده ۱۸ درصد تماشاگران یک روز نت‌فلیکس بوده است. فیلم روز جمعه بیشترین تعداد تماشاگر را جذب کرده و ۹۳۰ هزار نفر آن را تماشا کردند.

گفته شده «جعبه پرنده» در هفته اول نمایشش در سراسر دنیا ۴۵ میلیون نفر تماشاگر داشت.

برمبنای مرکز اطلاعات سینمایی نیلسن، بیشتر تماشاگران «ایرلندی» مردان مسن بوده‌اند. این اطلاعات نشان می‌دهد ۲۰ درصد تماشاگران این فیلم را مردان بین ۵۰ تا ۶۴ سال تشکیل داده‌اند.

کد خبر 468372 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. با توجه به شکست‌ ۴-۲ بارسلونا مقابل ژیرونا، قهرمانی شماره ۳۶ رئال مادرید در لالیگا مسجل شد. دربی کاتالونیا بعد از بازی رئال مادرید آغاز شد تا قهرمانی این تیم با چند ساعت تاخیر قطعی شود.

به نقل از مارکا؛ رئال مادرید از چند روز پیش، درخواست تغییر ساعت بازی مقابل کادیز را به لالیگا ارسال کرده بود. با توجه به اینکه احتمال داشت قهرمانی مادریدی ها در همین هفته مسجل شود، رئال مادرید درخواست داشت که زمان بازی مقابل کادیز از عصر به شب شنبه یعنی بعد از دیدار ژیرونا و بارسلونا منتقل شود. به این ترتیب آنها می توانستند با آگاهی از نتیجه دیدار ژیرونا و بارسلونا، با پیروزی مقابل کادیز در کنار هواداران خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جشن قهرمانی را برگزار کنند. این درخواست رئال مادرید از سوی لالیگا رد شد. لالیگا به مادریدی ها اعلام کرد برنامه بازی ها از چند هفته قبل مشخص شده و امکان تغییر دادن آن وجود ندارد. رابطه بد خاویر تباس با فلورنتینو پرز، دلیل اصلی رد درخواست رئال مادرید بوده است. به این ترتیب بازیکنان رئال مادرید بعد از پیروزی مقابل کادیز به همراه خانواده خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ماندند و پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، جشن قهرمانی را در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار کردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست