Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: حذف قبوض کاغذی با هدف جلوگیری از اتلاف منابع و حفظ محیط زیست در استان اجرا می‌شود.

شاهرخ پاشاوند معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همه ساله برای چاپ حجم عظیمی از قبوض برق صدها تن کاغذ مصرف و تعداد زیادی از ماموران برق آن را توزیع می‌کردند و حذف قبوض کاغذی با هدف جلوگیری از این اتلاف منابع و حفظ محیط زیست اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با حذف قبوض کاغذی ابهام‌ها و پرسش‌هایی در ذهن مشترکان ایجادشده که چگونه قبض‌برق رویت شده و پرداخت شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: می‌توان همزمان با یک خط تلفن قبض خود و فرد سالخورده یا بیمار خانواده یا پدر و مادر را پرداخت کرد.

وی تصریح کرد: اگر مشترکی تمایل به استفاده هیچ یک از شیوه‌های پرداخت غیرحضوری را ندارد یا این ابزارها در دسترس وی نباشد می‌تواند شناسه قبض خود را به فردی معتمد قرا دهد تا وی با یکی از شیوه‌ها ۹ گانه پرداخت غیر حضوری صورت حساب برق مصرفی وی را بدون  نیاز به یک خط دیگر پرداخت کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اذعان کرد: افراد می‌توانند با وارد کردن چند شناسه قبض از روش‌های مختلف پرداخت غیر حضوری برای پرداخت قبوض برق خود و اطرافیان استفاده کنند.

پاشاوند در پاسخ به چگونگی پرداخت قبوض یک منزل با دو یا سه کنتور برق، بیان کرد: در بعضی مواقع در یک منزل دو یا سه کنتور بوده و برای هر کنتور یک شناسه قبض وجود دارد که همان شناسه باید به سامانه پیامک شود، در این صورت برای هر کنتور پیامک جداگانه‌ای ارسال خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: برای ساختمان‌های چند واحده یا کنتور مشاعات نیز باید شناسه همان کنتور پیامک شود و مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد‌.

 انتهای پیام/ ۶۱۰۲۲/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست آذربایجان غربی ارومیه قبض فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل امورقتصاد و دارایی لرستان گفت:تاکنون صاحبان۴۱/۷ درصد از مجوز‌های کاغذی کسب وکار،شناسه یکتا دریافت کردند که از ۵۶ هزار مجوز کسب و کار قدیمی ۲۲ هزار و ۸۱۳  به مجوز الکترونیکی تبدیل شده است.
 علی محمدی با ببان اینکه ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا است ، افزود:تا پایان مهلت قانونی برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب وکار به الکترونیک (شناسه یکتا) فقط ۹ روز باقی است. 
وی با اشاره به اینکه  استان لرستان همچنان  پیشتاز است ، گفت: همچنین بین شهرستانهای استان، سلسله وپلدختربهترین عملکرد روداشتند و شهرستان الیگودرز،ازنا، الیگودرز و دورود  باید بیشتر  تلاش کنند.
 محمدی از صاحبان مجوز‌های کسب و کار قدیمی خواست در فرصت باقی مانده با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی اینترنی (mojavez.ir) برای دریافت شناسه ی یکتا اقدام کنند
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی افزود:  پس از ۲۵ اردیبهشت مجوز‌های کاغذی کسب و کار اعتبار ندارد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا در لرستان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • تبدیل بیش از نیم میلیون مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز