Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:57:04 GMT

واکنش ترامپ به احتمال تشدید تنش با کره شمالی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۷۹۲۶

واکنش ترامپ به احتمال تشدید تنش با کره شمالی

رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت که وی رابطه بسیار خوبی با رهبر کره‌شمالی داشته و فکر نمی‌کند در سالی که انتخابات آمریکا در پیش است رهبر کره‌شمالی بخواهد در آن مداخله کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس،‌ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت اگر کره‌شمالی اقدام خصمانه‌ای بکند وی شگفت زده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «من روابط بسیار خوبی با "کیم‌جونگ‌اون" (رهبر کره‌شمالی) دارم و معتقدم که هر دو می‌خواهیم این رابطه را حفظ کنیم.»

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: «وی می‌داند که من انتخابات در پیش دارم و فکر نمی‌کنم که بخواهد در آن مداخله کند.»

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که «کیم سانگ» نماینده کره‌شمالی در سازمان ملل روز شنبه درخواست آمریکا برای «مذاکرات پایدار و اساسی» را رد کرده و گفت که خلع سلاح اتمی که توسط دولت ترامپ دنبال می‌شده از «میز مذاکرات خارج شده است.»

رهبر کره‌شمالی ضرب الاجل پایان سال جاری میلادی را برای دستیابی به توافقی برای خلع سلاح اتمی با آمریکا تعیین کرده، اما این مذاکرات چند ماه است که متوقف شده و باعث افزایش تنش‌ها در روابط با کره‌جنوبی و آمریکا شده است.

ترامپ در ادامه سخنانش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره احتمال شرکت در جلسه استماع استیضاح روز دوشنبه در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «چیزی از این گفت‌وگوها خارج نمی‌شود.»

«نانسی پلوسی» رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه با بیان اینکه بر اساس شواهد، تخلفات دونالد ترامپ محرز شده، رسما دستور نگارش طرح استیضاح وی را صادر کرد.

پلوسی که روز چهارشنبه برای بررسی نحوه پیشبرد روند استیضاح و گام‌های بعدی در این مسیر با هم‌حزبی‌هایش جلسه گذاشته بود، روز پنجشنبه در یک نشست خبری گفت: «رئیس‌جمهور از قدرت خود سوء استفاده کرده، امنیت ملی ما را تضعیف کرده است و سلامت انتخابات‌های ما را خدشه‌دار کرده است.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس ترامپ رئیس جمهور آمریکا کره شمالی تنش انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها

سازمان هواشناسی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی آورده است: وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک در نقاط مستعد بارش تگرگ سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) در کرمان، مازندران و گلستان، چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در گلستان، سیستان و بلوچستان و فارس و پنج‌شنبه (۶ اردیبهشت) در کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مهر، در این شرایط جوی لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ دور از انتظار نیست.

به توصیه سازمان هواشناسی احتیاط در سفر‌های بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی مد نظر قرار گیرد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ چهارشنبه در مازندران، مرکزی، قم، شرق لرستان، تهران، پنج‌شنبه در خراسان رضوی، یزد، چهارمحال و بختیاری، جنوب و شرق اصفهان، هرمزگان، شرق و شمال فارس، شرق سمنان و شرق خراسان شمالی و جمعه در جنوب کرمان و شرق هرمزگان رخ خواهد داد.

احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌ها به ویژه برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌کند.

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها