Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@14:16:57 GMT

کشور بارانی است/ هوای تهران تمیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۵۱۵

کشور بارانی است/ هوای تهران تمیز می‌شود

خبرگزاری میزان- به گفته گودرزی، امروز در بیشتر نقاط کشور شاهد بارش باران هستیم و هوای تهران تمیز می‌شود. تاریخ انتشار: 08:31 - 17 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۸۰۶

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: امروز در بیشتر نقاط کشور شاهد بارش باران هستیم. در بارش باران در برخی نقاط استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران نیمه سنگین است

وی افزود: فعالیت این سامانه از امشب در نوار غربی و فردا دوشنبه در نوار شرقی و سواحل به پایان می‌رسد.

گودرزی ادامه داد: روز سه‌شنبه بارش‌ها در جنوب و جنوب غرب و جزایر خلیج فارس تشدید می‌شود. این بارش در  استان‌های بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان است که با وزش باد شدید و رعدوبرق همراه می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه بارش‌ها در این مناطق ادامه خواهد داشت، اما از روز پنجشنبه جوی پایدار بر کشور حاکم می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی دریا‌های جنوب کشور گفت: از امروز تا روز پنجشنبه خلیج فارس مواج است.

گودرزی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت افزود: آسمان تهران امروز ابری و مه آلود بوده و بارش‌ها ادامه خواهد داشت. همچنین با وزش باد‌های شدید از بعدازظهر امروز، هوا بسیار تمیز و صاف می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره گرم‌ترین و سردترین مرکز استان‌ها اظهار کرد: همدان یک درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۸ درجه بالای صفر بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت جوی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز در پاره‌ای از نقاط استان از جمله مناطق غربی و شمالی، ارتفاعات، و با احتمال کمتر برخی مناطق مرکزی، شرقی و دریایی استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق با احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در ارتفاعات بویژه در غرب و شمال استان اجتناب شود.

  امروز خلیج فارس با وزش باد‌های جنوب شرقی و تنگه هرمز با وزش باد‌های جنوب غربی نسبتا مواج خواهد شد. همچنین در پاره‌ای نقاط بویژه در خلیج فارس احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای همراه با رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعدازظهر روز یکشنبه با افزایش باد‌های جنوب غربی- شمال غربی دریا نسبتا مواج خواهد شد.

سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس گاهی به بیش از ۳۶ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد. 

 به لحاظ دمایی از امروز تا اواسط هفته روند افزایشی دمای بیشینه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استان های غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور بارانی می شوند
  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • فیلمی از هوای بارانی و دلنشین انابد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ این استان‌ها هشدار نارنجی دریافت کردند
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه