Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:44:23 GMT

برف، جاده‌های همدان را لغزنده کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۵۹۶

برف، جاده‌های همدان را لغزنده کرد

سرهنگ غلامعلی همایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با وجود بارش شدید برف از نیمه شب گذشته اما هم اینک تمامی جاده های برون شهری باز است و تنها مسیر گنجنامه - تویسرکان به علت ناایمن بودن جاده، مسدود است.

وی اضافه کرد: هم اینک نیازی به استفاده از زنجیر چرخ برای تردد نیست اما همراه داشتن آن الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره سانحه فوتی در جاده همدان- قروه سنندج رخ داد که در این سانحه یک نفر جان باخت.

سرهنگ همایی اضافه کرد: بر اثر بی احتیاطی راننده پژو ۴۰۵ و بی توجهی به جلو و برخورد با مینی‌بوس در جاده همدان - قروه ۱۰۰ متری روستای همه کسی، راننده سواری جان خود را از دست داد.

همچنین در ۶ فقره سانحه جرحی ۱۴ تن مجروح و مصدوم و ۹ خودرو به علت لغزندگی سطح جاده دچار سانحه خسارتی شدند.

وی گفت: هم اینک در ارتفاعات از جمله آورزمان نهاوند، آوج و اسدآباد شاهد مه غلیظ هستیم که در این وضعیت باید با نور پایین تردد کرد.

برچسب‌ها پلیس راه همدان بارش برف تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه همدان بارش برف تصادفات جاده ای پلیس راه همدان بارش برف تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی به ضرورت نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه-خدابنده- همدان در راستای تأمین ایمنی راه‌ها و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از سرعت غیر مجاز اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این سامانه تا یک ماه آینده به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: مسیر‌های دیگری در استان از قبیل جاده زنجان - بیجار، زنجان -دندی، ماهنشان و طارم نیز نیازمند نصب سامانه‌های ثبت تخلفات است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده نصب چنین سامانه‌هایی در محور قیدار به ابهر و زنجان به بیجار نیز تا ۲ ماه آینده انجام خواهد شد.

محمدی گفت: نصب این سامانه‌ها قطعا در ساماندهی ترافیک، افزایش ایمنی راه‌ها و پیشگیری از حوادث ناشی از سرعت غیرمجاز بسیار موثر است.

هم اکنون ۴۱ دستگاه نظارت تصویری، ۸۸ دستگاه ترددشمار و ۳۷ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال است.

حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی در استان زنجان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند