Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-پرچم مقدس  جمهوری اسلامی ایران بر روی سقف سوله ای به متراژ حدود دو هزار متر مربع در  روستای قطن آباد نیشابور اجراشد که بزرگ ترین طراحی پرچم ایران است.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،کارآفرین جوان نیشابوری در خصوص اجرای این طرح اظهارکرد: ما تمام تلاش مان این است تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن پروژه هایمان را به اتمام برسانیم و در همین راستا عملیات برپایی این سوله ورزشی و اجرای سقف آن با طراحی پرچم، 27 روز کاری به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر استیری افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی، احداث سالن ورزشی روستای قطن آباد با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال درنیشابور کلید خورده است.

وی خاطرنشان کرد: این سالن در مرکزیت دهستان مازول قرار گرفته است که این سبب شده تا علاوه بر جمعیت 2 هزار و 500 نفری روستای قطن آباد، جوانان 90 روستای دیگر این دهستان نیز بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

استیری یادآورشد:در راستای اقدامات دولت برای توجه به مناطق کم برخوردار این طرح اجرایی شده است که امیدواریم با بهره برداری از آن شاهد توزیع عادلانه امکانات ورزشی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی باشیم.

کارآفرین جوان نیشابوری تصریح کرد: این سوله با ابعاد 56*32  طراحی شده است که ما با استفاده از امکانات موجود، پرچم کشور عزیزمان ایران را بر روی سقف این سوله به متراژ حدود دو  هزار متر مربع اجرا کردیم که بزرگ ترین طراحی پرچم مقدس  جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طراحی بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • پس از ساعت‌ها جست‌وجو گردشگران مفقوده شده خانم در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند
  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • روستای عشق آباد ری
  • تولد گوزن زرد ایرانی در خرم‌آباد/ کشت و صنعت بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش کشور
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور