Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در صحن علنی مجلس ، گفت: بودجه سال ۹۹ را از اینجا آغاز می‌کنم که سال گذشته که در محضر شما بودم و بودجه ۹۸ تقدیم شد ما در سخت ترین شرایط تحریم بودیم اما در محضر شما وعده دادیم که دولت همه توان خود را به کار خواهد گرفت و در کنار استواری ملت ایران و دیگر ارکان نظام از جمله مجلس شورای اسلامی خواهد توانست بودجه را محقق کند و تا امروز چنین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی بیان داشت: ۹ ماه از سال ۹۸ گذشته است و بودجه‌های جاری به موقع پرداخت شده است و تاکنون ۳۴ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شده و طرح های مهم و اساسی که مدنظر دولت بوده است یا افتتاح شده یا تا پایان سال افتتاح می‌شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: بنابراین در شرایطی که دشمنان ما آمریکایی‌ها و صهیونیست ها فکر می کردند که با تحریم شدید شان نسبت به ملت ایران، ملت و دولت را ناتوان خواهند ساخت ناامید شدند.  دولت توانسته در طول ۹ ماه گذشته در اقتصاد کلان قدم‌های قابل ملاحظه بردارد.

روحانی افزود: به رغم اینکه شرایط بودجه‌ای و اقتصادی ما به گونه ای بود که در سال گذشته شرایط بسیار مساعدی تا اسفند سال گذشته نبود اما از اسفند سال گذشته در اقتصاد ما مسیر و راه درست خود را آغاز کرده و در اردیبهشت امسال آثار آن را در شاخص‌های کلان اقتصادی مشاهده کردیم.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روحانی مجلس بودجه سال ۹۹ مجلس روحانی بودجه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد