Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@19:18:13 GMT

علی کریمی در دادگاه تجدیدنظر تبرئه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۲۷۲

علی کریمی در دادگاه تجدیدنظر تبرئه شد

علی کریمی پیشتر در مناظره برنامه ۹۰ گفته بود: «فدراسیون پول‌های فیفا را به حساب شخصی در دبی می‌ریخت.»

هوشنگ مقدس تاجر ایرانی مقیم امارات به خاطر این جمله، از او شکایت کرد و حکم گرفت. اما کریمی، پرونده را به دادگاه تجدید نظر برد و با مدارکی که در این دادگاه ارائه داد و با استناد به نامه کفاشیان که تأیید کرده بود فدراسیون ناچار بوده پول‌ها را به حساب شخصی در امارات بریزد، تبرئه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

256 251

کد خبر 1328883

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی کریمی انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا بارش برف باران انتخابات مجلس سهمیه بندی بنزین محمدجواد ظریف آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟

جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می‌زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.

او مثالی هم زد و گفت: «مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب، چون نمی‌توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می‌شوم. درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت