Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت که سال پیش حق او بوده که جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کند. تاریخ انتشار: 09:28 - 17 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۸۲۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت نتوانست به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال در قاره آسیا دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند در خصوص شرایط خودش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، صحبت‌های جالبی انجام داده که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*با وجود حضور در مراسم بهترین‌ها به این عنوان دست پیدا نکردی. فکر می‌کنی دلیل این اتفاق چه بود؟ 

واقعیت این است که اگر اصرار مردم نبود اصلا به این مراسم نمی‌رفتم. به هر حال من رفتم تا مردم را خوشحال کنم که در آخر قسمت نشد این اتفاق بیفتد.

*البته بعضی‌ها در ایران می‌دانستند که تو انتخاب نمی‌شوی!

واقعا این اتفاق باعث شد تا ناامید شوم، اما با این حال باز هم در لحظه‌ای که قرار بود اسم بازیکن سال در مراسم خوانده شود، تا آخرین لحظه امیدوار بودم انتخاب شوم.

*از مازیار ناظمی بابت آن توئیت هنوز دلخور هستی؟

او با این کارش مردم ایران را ناراحت کرد اما ناظمی را می‌بخشم.

*به نظرت اکرم عفیف واقعا لایق این جایزه بود؟

بله.  برخلاف اکرم عفیف من نتوانستم نتایج خوبی بگیرم. نه با تیم ملی نه با پرسپولیس و به خاطر همین به نظرم اکرم عفیف نتایج بهتری با تیمش کسب کرده بود.

*همه کارشناسان اعتقاد دارند تو سال گذشته مستحق دریافت این جایزه بودی. خودت چه فکر می‌کنی؟

بله؛ من هم این موضوع را قبول دارم. اگر سال گذشته جزو ۳ گزینه بودم و انتخاب نمی‌شدم، خیلی بیشتر از امسال ناراحت می‌شدم. سال گذشته واقعا حق من بود که انتخاب شوم.

*در آنجا با ژاوی سرمربی السد قطر هم صحبت کردی؟

ژاوی بازیکن بسیار بزرگی بود و حالا دوران مربی‌گری را شروع کرده است. ما با هم صحبت کردیم و او به من گفت تو دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای هستی و می‌توانستی این جایزه را کسب کنی.

بیشتر بخوانید: بازگشت بیرانوند به ایران با استقبال پرسپولیسی‌ها

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند لیگ برتر پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟