Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:06:11 GMT

قهرنشینی/ این زوج فروشی نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۴۰۲

قهرنشینی/ این زوج فروشی نیست

اعتراض استراماچونی به عدم پرداخت مطالبش به سبک ایتالیایی و تمرین ندادن تیم سوال و موضوع داغ این روزهای رسانه‌هاست اعتراضی که دومین بار است اتفاق می‌افتد جدی نیز به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرین ندادن استقلال توسط استرا به دلیل مسائل مالی، برکناری دنیزلی از سرمربیگری تراکتور و حواشی دنباله دار تیم ملی در خصوص سرمربی گذشته و آینده آن مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۷ آذر- بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"خبرورزشی" با عنوان "قهرنشینی" از تمرین ندادن بازیکنان استقلال توسط استرا به دلیل مسائل مالی نوشت، اعتراضی ایتالیایی که رسانه‌ها کشور استرا نیز به آن واکنش نشان دادند و برخی این اعتراض را پایان راه استرا-استقلال دانستند.

در چند هفته گذشته و پس از درخشش زوج قائدی-دیاباته اخبار و شایعاتی مبنی بر رفتن یکی از این دو بازیکن انتشار یافت اخباری که "ایران ورزشی" با عنوان "این زوج فروشی نیست" از طرف مدیران استقلال آنها را تکذیب کرد.

"مگر بمب اتم می‌سازند که می‌گویند قرارداد محرمانه" است عنوان اول "گل" در خصوص اظهارات انتقادی هاشمی طبا است، اظهاراتی که نقد اول رسانه‌ها، مردم و مسئولین به قرارداد مارک ویلموتس است.

قبل از فسخ قرارداد ایران با ویلموتس نام اولی که در اطراف فدراسیون و در رسانه‌ها دیده و شنیده شد برانکو ایوانکوویچ بود سرمربی که خیلی آن را جایگزین قطعی ویلموتس می‌دانستند اما حال "هدف" با عنوان "هیچ چیز غیر ممکن نیس" از قول برانکو و با گذاشتن عکس دنیزلی سرمربی اخراجی تراکتور از احتمال اتفاقی غیر منتظره در نیمکت تبریزی‌ها نوشت.

"ابرار ورزشی" با عنوان "از نظر روحی خیلی خسته بودم" از اظهارات مصطفی دنیزلی بعد از فسخ با تراکتور نوشت نیمکتی که فعلا مدعی ندارد و علی دایی نیز مسئولیت آن را رد کرده است.

"پیروزی" با عنوان "پرنده خوشبختی" از درخشش‌های دروازبان دوم پرسپولیس در مصاف با ذوب آهن نوشت درخشش‌هایی که نام رادو را دوباره به سر زبان‌ها انداخت.

کد خبر 400048

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟